محمدی : حق مردم چاروسا بیشتر از این چیزاست و امیدواریم که در آینده شاهد تبدیل شدن دو بخش چاروسا و دیشموک به شهرستان باشیم.
کد خبر: ۳۹۲۱۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ اسفند ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۳ 10 March 2017
در این مراسم که نهایتا مشخص نشد افتتاح بوده یا بازدید، فتاح محمدی، معاون سیاسی استاندار کهگیلویه و بویراحمد با تشکر از پیمانکار این جاده گفت: شکوهی با زحمات زیاد و تلاش شبانه روزی کار این جاده را به پایان برده است و در شرایطی که هنوز بسیاری از مطالبات او پرداخت نشد با هزینه کردن از جیب خودش و فداکاری که از خودش نشان داد موجب شد تا دولت تدبیر و امید یکی دیگر از اقدامات مفید خود را برای مردم این خطه انجام داده باشد.
محمدی افزود: حق مردم چاروسا بیشتر از این چیزاست و امیدواریم که در آینده شاهد تبدیل شدن دو بخش چاروسا و دیشموک به شهرستان باشیم.
محمدی در پایان با نگاه و اشاره کردن به بخشدار چاروسا گفت: فکر کنم که مشکل برق چاروسا و قطع و وصل شدن مکرر آن نیز با تلاش مسئولان استان برطرف شده است که در همین بین بخشدار چاروسا در جواب معاون سیاسی استاندار گفته است که کارهای زیادی در مورد برق انجام گرفت اما همچنان مشکلات ولتاژی برق برقرار است.

در ادامه این مراسم شیروان کریمی،عضو شورای شهر قلعه رئیسی در درخواستی چندباره از مسئولان استانی این بار از معاون سیاسی استان تقاضای تکمیل کردن ورزشگاهای چاروسا را داشته است، که این تقاضا در ادامه با واکنش فرماندار کهگیلویه نیز مواجه شده است.
کریمی به معاون سیاسی استاندار گفت: بنظر من ساختن ورزشگاه برای جوانان این منطقه حتی از این جاده نیز مهمتر است و باید چاره ای بیاندیشید.
وی گفت: در چاروسا سه ورزشگاه در روستاهای جاورده و شوتاور و شهر قلعه رئیسی وجود دارد که بعد از سالها هنوز نیمه تمام هستند.
کریمی که بنظر می رسد یکی از دغدغه های اصلی او در این شورا پیگیری کار ورزشگاه قلعه رئسی بوده است تاکید کرد: ورزشکاران از اینکه هر کدام از این سه ورزشگاه تکمیل و افتتاح بشود راضی می شوند افزود: برگزاری یک مسابقه در شهر دیشموک هزینه های زیادی را برای ما بدنبال دارد و دارای خطرات زیادی است که در تازه ترین خطری که برای یکی از ورزشکاران در تصادف خودرو بوجود آمده است،بیش از پنج میلیون خسارت را برایش در پی داشت.
فتاح محمدی معاون سیاسی استاندار نیز در جواب عضو شورای شهر قلعه رئیسی گفت: کار برق رسانی ورزشگاه قلعه رئیسی انجام شده است و بقیه کارهایش هم در حال انجام و اجرا است، که مجددا این صحبت محمدی با پاسخ کریمی مبنی بر اینکه منظور من برق نیست و چمن و تکمیل دیگر موارد است گفت: بیش از ده سال است که من می بینم می گویند صد میلیون برای ورزشگاهای چاروسا آمده اما ما ندیدیم.
این صحبت عضو شوارای شهر قلعه رئیسی به مذاق پوزش، فرماندار کهگیلویه خوش نیامده و گفت: انتظار می رود بصورت شفاف صحبت کنید.
پوزش گفت: من کاری به چند سال قبل ندارم و از سال گدشته که آمدم جوابگوی اعمال و کارهای خودم هستم و در زمینه امورات چاروسا هم کارهایی که گفتم همانند ورودی شهر قلعه رییسی اجرا شده است./ریواس جنوب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار