رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد عنوان نمود:
داریوش دیودیده : تولیدکنندگان اولین کسانی هستند که در معرض مسائل سیاسی و اقتصادی کشور قرار دارند و این امر سیاست های حمایتی را ضروری تر می سازد.
کد خبر: ۳۹۲۸۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۱ 12 March 2017
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: 33 واحد تولیدی حامی حقوق مصرف کننده در کهگیلویه و بویراحمد مورد تجلیل قرار گرفتند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، همایش تجلیل از واحدهای تولیدی نمونه صنعتی استان با حضور مسوولان صنعت، معدن و تجارت، کارآفرینان و صنعتگران استان در یاسوج برگزار شد.
داریوش دیودیده در این همایش با بیان اینکه حمایت از سرمایه گذاران در بخش‌های مختلف رویکرد و راهبرد اصلی دولت تدبیر و امید و همچنین مسئولان و مدیریت اجرایی کهگیلویه و بویراحمد است افزود: تولیدکنندگان اولین کسانی هستند که در معرض مسائل سیاسی و اقتصادی کشور قرار دارند و این امر سیاست های حمایتی را ضروری تر می سازد.
رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه وبویراحمد با اشاره به ارتباط دوسویه و متقابل بین مصرف کننده و تولید کننده گفت که وظیفه و رسالت تولید کنندگان تولید کالاهای با کیفیت و در عین حال رعایت انصاف در قیمت گذاری کالاهاست.
وی پرداخت تسهیلات رونق به واحدهای تولیدی را یکی از این سیاست‌ها عنوان کرد و بیان داشت: حدود 600 واحد تولیدی در سامانه بهین‌یاب ثبت‌نام کردند که 460 واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات مورد تایید قرار گرفت و به بانک معرفی و تاکنون نزدیک به 116 واحد تولیدی این تسهیلات را دریافت کرده‌اند.

رئیس صنعت، معدن و تجارت کهگیلویه و بویراحمد، تشکیل کمیته نظارت با هدف بررسی و پیگیری مسائل بازار را از دیگر اقدامات انجام شده توسط این سازمان بیان کرد و افزود: کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید از سال 94 تشکیل و مسائل مربوط به واحدهای تولیدی را بررسی می‌کند.
وی با اشاره به فعالیت موثر واحدهای تولیدی صنفی و صنعتی، کار این واحدها را بسیار ارزشمند دانست و گفت: این همایش برای تجلیل از خدمات ارزنده این واحدها برگزار شد.
این مسوول با اشاره به وجود 350 بازرس افتخاری در بازار، گفت: این بازرسان نیز بدون هیچگونه چشم‌داشتی همراه بازرسین صنعت و معدن کار بازرسی را در بازار انجام می‌دهند.
33 واحد تولیدی صنعتی و 12 بازرس افتخاری استان در این همایش تجلیل و از خدمات ارزنده آنها در حوزه بازار و کالای داخلی تقدیر شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار