در گفتگو با تابناک کهگیلویه و بویراحمد بیان شد:
بخشدار موگرمون: اگرچه مسیر ارتباطی(جاده ی) اصلی مشکلی ندارد لکن همشهریان تا قطع بارندگی از تردددراین مسیروخصوصا راه های فرعی خودداری نمایند.
کد خبر: ۳۹۸۴۶۵
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۲ 25 March 2017
درپی بارش شدید باران در شهرستان لنده (منطقه موگرمون )فرماندار شهرستان لنده به همراه بخشدار این بخش از روستا های منطقه موگرمون بازدید کردند.

به گزارش تابناک کهگیلویه وبویراحمد ، بنابر تماس تلفنی خبرنگار این پایگاه خبری با موسی محتشم ،بخشدار بخش موگرمون که به همراه دارا کریمی نژاد فرماندار لنده در روستاهای این بخش حضور دارند بخشدار این بخش هرگونه خبرتلفات جانی را رد کرد.
وی درجواب سوال خبرنگار تابناک مبنی بر شایعاتی درمورد خبر فوت یکی از ساکنین این بخش این خبر را تکذیب کرد.

بخشدار موگرمون در این گفتگو خاطرنشان کرد ؛ نیروهای امدادی (هلال احمر ،راهداری ،اورژانس )دراین بخش حضور دارند و تمام تلاش خود را برای خدمات رسانی به مردم می نمایند.

وی در رابطه با وضعیت راه های ارتباطی روستاهای بخش موگرمون گفت : مسیر ارتباطی به منطقه موگرمون باز و در این بین جاده های روستای ده غندی به دلیل خاکی بودن و اب گرفتگی بیش از حد بسته است .
وی افزود ؛در حال حاضر در حال بازدید از روستا های حومه شرقی أین منطقه هستیم و مسیر بعدی بازدید از روستاهای گرداب هست .

بخشدار موگرمون یادآور شد؛ اگرچه مسیر ارتباطی(جاده ی) اصلی مشکلی ندارد لکن همشهریان تا قطع بارندگی از تردد در این مسیر و خصوصا راه های فرعی خودداری نمایند.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار