سرپرست دانشگا یاسوج گفت: مرگ دانشگاه و محیط های علمی و آکادمیک روزی است که اجازه دهیم بیرون از دانشگاه برای دانشگاه تصمیم بگیرند.
کد خبر: ۳۹۸۵۴
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۶ 27 May 2015
به گزارش تابناک یزد، دکتر شاپور رمضانی در مراسم تودیع خود با حضور دکتر شریعتی نیاسر، معاون آموزشی وزارت علوم برگزار شد، با بیان این مطلب افزود: دانشجو، اعضای هیئت علمی و امکانات از زیرساخت های یک دانشگاه هستند.

وی بیان کرد: یکی از اهداف دانشگاه اینست که بتواند نیروی متخصص و مدیران آینده کشور را تربیت کند.

سرپرست سابق دانشگاه یاسوج با بیان اینکه مهمترین عنصر و ثمره یک دانشگاه دانشجوست، خاطرنشان کرد: باید فضا و بستر، امکانات علمی و فرهنگی، زیرساختهای رفاهی، فضای نقد و بررسی در چارچوب قوانین و زیرساختهای علمی را برای دانشجو فراهم کنیم تا برای ورود به جامعه تخصص و مدیریت را یاد بگیرد.

دکتر رمضانی تصریح کرد: متأسفانه دانشگاه یاسوج از زیرساختهای رفاهی و عمرانی بهره‌مند نیست که شاید به سیاست های وزارت علوم برگردد چراکه وزارت علوم می خواهد مسایل رفاهی دانشگاه‌ها را به بخش خصوصی واگذار کند و این سیاست ها در دانشگاه‌های نوپا جواب نمی دهد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
امید
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۳/۰۶
جالبه که ما در ایران برای قشر معلم (معلم مدرسه و دانشگاه) کمترین حقوق رو در نظر میگیریم. بعد افرادی که همین انسانهای بزرگ تربیت میکنن در آینده حقوقهای میلیونی دریافت میکننو
کجاست گفته حضرت علی که میگفت هرکس کلمه ای به من بیاموزد مرا بنده خود ساخته.
در بعضی از کشورهای اروپایی افراد سطح بالای درامدی و اجتماعی بدنبال خرید خانه در مسیر شهرکهای فرهنگیانند تا بگن اوناهم در جای کلاس دار خانه دارند. ببینید معلمین از چه جایگاه بالایی برخوردارند.
اونوقت ما عرضه اینجاد امکانات رفاهی حداقلی نداریم....
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار