تباشیر : در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی و بخصوص سیزدهم فروردین علاوه بر محور گچساران به بابامیدان، جاده قدیم یاسوج به شیراز، منطقه شلال دان در شهرستان باشت، محور فرعی گچساران به دیل و آرو، محور سرفاریاب و تنگ پیرزال به سمت دهدشت شاهد تردد زیاد و ترافیک حرکتی خودرو ها به صورت روان بودند.
کد خبر: ۴۰۱۷۳۴
تاریخ انتشار: ۱۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۳۶ 03 April 2017
فرمانده پلیس راه کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان حوادث منجر به جراحت طی تعطیلات نوروز در استان نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۵ درصدی داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، اسفندیار تباشیر ظهر دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: شمار تلفات جاده ای استان از ۲۵ اسفند سال گذشته تا ۱۳ فروردین سال جاری نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل کاهش ۴۰ درصدی را نشان می دهد.

تباشیر با بیان اینکه بیشترین علت وقوع حوادث ناشی از تصادفات جاده ای طی تعطیلات نوروزی در جاده های استان تخطی از سرعت مطمئنه، عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه و خواب آلودگی و خستگی راننده بوده است ابراز داشت: اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی و همکاری مردم با توجه به قوانین از عوامل کاهش تلفات جانی در حوادث جاده ای در تعطیلات نوروزی بوده است.

فرمانده پلیس راه استان گفت: در این مدت کنترل و نظارت در راه های ارتباطی کهگیلویه و بویراحمد توسط پلیس راه و با همکاری نیروی انتظامی به صورت محسوس و نامحسوس انجام شد.

تباشیر محور ارتباطی گچساران به بابامیدان را پرتردد ترین محور ارتباطی استان دانست و افزود: در روزهای پایانی تعطیلات نوروزی و بخصوص سیزدهم فروردین علاوه بر محور گچساران به بابامیدان، جاده قدیم یاسوج به شیراز، منطقه شلال دان در شهرستان باشت، محور فرعی گچساران به دیل و آرو، محور سرفاریاب و تنگ پیرزال به سمت دهدشت شاهد تردد زیاد و ترافیک حرکتی خودرو ها به صورت روان بودند.

تباشیر بارندگی و کم عرض بودن جاده ها را دلیل اصلی ترافیک سنگین خودرویی در سیزدهم فروردین عنوان کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار