در کهگیلویه و بویراحمد صورت می گیرد:
لدنی نژاد از فروش انشعابات به صورت اینترنتی و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و ارسال قبوض به صورت پیامکی به مشترکان کهگیلویه و بویراحمدی خبر داد.
کد خبر: ۴۰۴۳۸۲
تاریخ انتشار: ۲۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۰۷:۳۳ 09 April 2017
لدنی‌نژاد ساماندهی و بهینه‌سازی مصرف انرژی را عاملی مطلوب در تحقق اقتصاد مقاومتی دانست و گفت: باید با همکاری مردم مصرف انرژی به خصوص آب را کاهش داده و گامی موثر در راستای تحقق این شعار برداریم.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، علی لدنی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: برنامه‌های کاربردی برای برخورد با انشعابات غیرمجاز در کهگیلویه و بویراحمد در نظر گرفته شده است.

مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به شرایط فراهم شده برای استفاده مطلوب از امکانات این شرکت، افزود: شرایط فراهم شده تا افراد بتوانند از تسهیلات استفاده کرده و یا به صورت اقساط هزینه انشعاب را پرداخت کنند.

وی فروش انشعابات به صورت اینترنتی و ارائه خدمات به صورت الکترونیکی و ارسال قبوض به صورت پیامکی به مشترکان را از دیگر برنامه‌های این دستگاه در سال جاری عنوان کرد و بیان داشت: علاوه بر این شرکت آب و فاضلاب استان برنامه‌های جدیدی را برای سال ۹۶ در نظر گرفته است.

این مسوول اجرای برخی پروژه‌های آب و فاضلاب را از دیگر اقدامات شرکت آب و فاضلاب در سال گذشته بیان کرد و یادآور شد: پروژه‌های تصفیه‌خانه گچساران و یاسوج از جمله این پروژه‌ها است که برخی افتتاح و برخی در آینده‌ای نزدیک اجرا خواهند شد. لدنی‌نژاد اجرای پروژه تصفیه‌خانه سیسخت و یاسوج را از برنامه‌های پیش‌بینی شده در سال جاری عنوان کرد و گفت: پیمانکار این پروژه شناسایی و کلنگ احداث آن در آینده‌ای نزدیک به زمین زده خواهد شد.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کهگیلویه و بویراحمد جمع‌آوری هفت هزار فقره انشعاب غیرمجاز در استان را از دیگر کارهای مهم انجام شده در سال گذشته بیان و خاطرنشان کرد: فعالیت‌های خوبی در زمینه تله‌متری و آزمایشات نیز انجام شده است. وی با بیان اینکه در دنیای امروز کمبود، بحران و تنش آبی داریم، تصریح کرد: تمامی تلاش خود را برای ساماندهی و استفاده مطلوب از منابع آبی در استان به کار گرفته‌ایم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار