رزمایش دو روزه مدافعان حرم سپاه عشایر با حضور سه گردان از بسیج عشایر استان و در پادگاه امام جعفر صادق برگزار شد.
کد خبر: ۴۱۱۴۶۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۲۳:۵۸ 21 April 2017
رزمایش دو روزه مدافعان حرم سپاه عشایر با حضور سه گردان از بسیج عشایر استان و در پادگاه امام جعفر صادق برگزار شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سردار یدالله بوعلی ، فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در روز دوم این رزمایش  گفت : مومن و با خدا بودن، مقید به ارزش های دینی بودن، تابعیت از ولایت، داشتن روحیه استکبار ستیزی از ویژگی های یک نفر اصلح برای انتخابات ریاست جمهوری است.

بوعلی تاکید کرد: امید است کسی انتخاب شود که یک روحیه انقلابی با ویژگی های ذکر شده داشته باشد و مدافع مذهب، دین و مبارزه بر علیه کفر و استکبار از ویژگی های او باشد.

بوعلی به حضور بسیجیان در عرصه های مختلف اشاره کرد و بیان داشت: بسیجیان ما کسانی هستند که ثابت کردند اگر روزی نیاز باشد در عرصه های مختلف حضور پیدا می کنند.
 
برگزاری رزمایش مدافعان حرم سپاه عشایر + تصاویر 

بوعلی تصریح کرد: باور و عشق به انقلاب اسلامی، امام(ره) و مقام معظم رهبری از دیگر ویژگی های بسیجیان است.

فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد به نقش بسیجیان در انتخابات اشاره کرد و اظهار داشت: نقش آفرینی در تبیین رسالت ها و ارزش های انقلاب با انتخاب شایسته از دیگر خصوصیات بسیجیان است.

سرهنگ جاماسب بهمن‌یار در حاشیه برگزاری این رزمایش در جمع خبرنگاران با بیان اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد استانی تماما عشایری است، اظهار داشت: سپاه عشایر تنها سپاهی است که در سطح استان کهگیلویه و بویراحمد پراکنده و گسترده است.

وی هدف از برگزاری این رزمایش را حفظ، آموزش، سازماندهی و افزایش توان بسیجیان عشایر در راستای فرامین مقام معظم رهبری عنوان کرد و افزود: این رزمایش به یاد نخستین شهید مدافع حرم استان کهگیلویه و بویراحمد سردار شهید «ستار اورنگ» با عنوان رزمایش «مدافعان حرم» برگزار شده است.

فرمانده سپاه عشایر کهگیلویه و بویراحمد گفت: این رزمایش با شرکت سه گردان بیت‌القدس از سه حوزه استان برای به نمایش گذاشتن توان دفاعی و آموزشی بسیجیان عشایر استان برگزار شده است.

بهمن‌یار بیان کرد: در مدت زمان برگزاری رزمایش، انواع تاکتیک‌های دفاع مقدس به بسیجیان آموزش داده شده و عملیات تاخت، کمین و ضد کمین و بازپس‌گیری از برنامه‌های این رزمایش بوده است.

وی با اشاره به اینکه استان کهگیلویه و بویراحمد رتبه نخست را از لحاظ اعزام به جبهه در بین استان‌های کشور دارد، گفت: شجاعت جنگی، اخلاقی و عقلی رزمندگان استان ما زبانزد عام و خاص بود.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار