چند روزی است که برخی قبوض ارسالی به درب منازل مشترکین آب و گاز لنده موجب تحیر شهروندان لنده ای شده است چرا که این مشترکین با مبالغ غیر متعارفی رو به رو در این قبوض مواجه می شوند!
کد خبر: ۴۲۴۲۱۶
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۶:۵۰ 15 May 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، از لنده چند روزی است که حرف از بهای مصرفی اعلام شده در قبض های آب نقل محافل شده است، صدور قبض هاي آب که پس از رسیدن به دست شهروندان لنده ای، گلایه ها و نارضایتی های عمومی را به دنبال داشته است.

به طوری که در برخی از قبوض آب پراخت حق آبرسانی به روستاها و تبصره های مختلف گنجانده شده است که مردم این شهرستان را با نگرانی و اعتراض های شدید همراه کرده است.
در اقدامی جالب تر از سوی شرکت گاز شهرستان لنده برای یکی از شهروندان شهرک سرآسیاب لنده بیش از بیست میلیون ریال قبض گاز صادر شد که باعث بهت و نگرانی صاحب این اشتراک شده است.
صالح فتحی نیک شهروند لنده ای که این قبض برایش صادر شد اظهارکرد: وقتی قبض گاز را دیدم چندین بار آن مطالعه کردم و بارها اعداد و ارقام را خواندم ولی وقتی به اصل مبلغ پی بردم واقعاٌ تعجب کردم.
وی افزود: به گمانم مسئولان می خواهند با این کارها قبوض آب وبرق و گاز را به مسئولان نجومی بگیر پیوند بزنند تا جای گلایه و اعتراضی نباشد.
این شهروند لنده ای تصریح کرد: انتظار داریم مسئولان شرکت گاز، آب و برق در صدور قبض های مشترکین نهایت دقت لازم را داشته باشند و نسبت به این موضوع با مردم با شفافیت هرچه تمام تر رفتار کنند.
نکته جالب اینجا است که این مشترک هیچ گونه بدهی معوقه نیز ندارد ولی در قبض گاز این مشترک مبلغ نوزده میلیون و 739 هزار ریال درج شده است که همین مسئله باعث اعتراض شدید این خانواده شده است.
نکته جالب اینجا است که گلایه مردم به مسئولان نیز از زبان امام جمعه شهرستان لنده در خطبه های این هفته نیز بیان شده و خواستار پاسخ صریح مسئولان و شفافیت دوچندان شده است
به هرحال این روزها شاهد افزایش نگرانی مردم در خصوص قبوض گاز، آب در حوزه شهرستان لنده هستیم که باعث نارضایتی عمومی از این افزایش های نابرابر شده است.
 
قبض های نجومی به لنده رسید! + تصویر 
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۲۱ - ۱۳۹۶/۰۲/۲۶
سهم ابفا روستایی وتبصره3همه ش بخشنامه داخلی هستش
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار