کد خبر: ۴۲۵۳۷۰
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۷:۴۶ 17 May 2017

به گزارش تابناک یزد،مدیر کل فرهنگ وارشاد اسلامی یزد با اشاره به نقش مهم موسسات فرهنگی در مشارکت و ترویج فعالیت‌های فرهنگی و هنری، از فعالیت 129 موسسه فرهنگی هنری یک یا چند منظوره در استان خبر داد.

«علی غیاثی ندوشن» در جریان برگزاری دوره آموزشی مالیات و دریافت کد اقتصادی ویژه موسسات فرهنگی که در سالن کنفرانس اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و با حضور «منوچهر اسدی» مدیر کل امور مالیاتی برگزار شد، با اشاره به تعداد موسسات فرهنگی در استان گفت:در حال حاضر 48 موسسه فرهنگی چند منظوره در استان  فعالیت می‌کنند .

وی افزود: 81 موسسه تک منظوره نیز در بخش‌های مختلف فرهنگی و هنری دراین استان فعالیت دارند .

غیاثی با اشاره به نقش مهم موسسات فرهنگی در مشارکت و ترویج فعالیت های فرهنگی و هنری، از آنان خواست تا با توانمندسازی و حضور نیروهای متخصص بتوانند قدم‌های مثبت و روبه جلویی را در استان بردارند .

مدیر کل ارشاد استان در عین حال تاکید کرد: با افزایش قابل توجه تعداد موسسات فرهنگی و هنری در دولت تدبیر شاهد رشد نسبتاً قابل توجه فعالیت‌های فرهنگی و هنری در استان یزد بوده‌ایم .

غیاثی ندوشن تصریح کرد که فعالیت‌های کیفی از سوی موسسات مورد توجه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد است .

در ادامه برنامه از سوی «منوچهر اسدی» مدیر کل امور مالیاتی استان یزد و همراهان وی، کارگاه آموزشی مالیات و تکمیل اظهارنامه ویژه موسسات فرهنگی برگزار شد و مدیران موسسات فرهنگی استان یزد با نحوه پرداخت مالیات و دریافت کد اقتصادی و همچنین مشکلاتی که برای موسسات فرهنگی در این حوزه وجود دارد، آشنا شدند .

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار