مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی استان : تاکنون 30 هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری که تنها 4 میلیارد تومان از بهای آن‌ها پرداخت شده و مابقی جزو مطالبات کشاورزان بوده که امیدویم بزودی پرداخت شود.
کد خبر: ۴۳۱۷۴۹
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۳ 28 May 2017
مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد گفت: تاکنون ۳۰ هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری و ذخیره سازی شده است.

سید علی صادق فروزنده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج اظهار داشت: امسال 14 مرکز تضمینی خرید گندم در شهرهای مختلف این استان از جمله دهدشت، لیکک، خیرآباد، لیشتر، گچساران، امامزاده جعفر، باشت، چرام، یاسوج، لنده و قلعه رئیسی راه اندازی شده است.

وی با اشاره به اینکه گندم معمولی 1300 تومان و دروم 1330 تومان از کشاورزان خریداری می‌شود، بیان کرد: طبق پیش بینی‌های انجام شده امسال بیش از 60 هزار تن گندم از کشاورزان خریداری و ذخیره می‌شود.

فروزنده ابراز کرد: تاکنون 30 هزار تن گندم از کشاورزان این استان خریداری که تنها 4 میلیارد تومان از بهای آن‌ها پرداخت شده و مابقی جزو مطالبات کشاورزان بوده که امیدویم بزودی پرداخت شود.

مدیر شرکت غله و خدمات بازرگانی کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: گندم خریداری شده از کشاورزان این استان تا تاریخ 25 اردیبهشت ماه پرداخت شده و از این تاریخ به بعد هنوز پرداخت نشده است.

فروزنده با تاکید بر اینکه در زمینه خرید تضمینی گندم کشاورزان مشکلی نداریم ابراز کرد: به دلیل شلوغ بودن مراکز خرید در شهرستان کهگیلویه بزرگ به صورت دو شیفت هم اکنون مراکز خرید فعال هستند تا در این زمینه شاهد کمترین مشکلات باشیم.

وی اظهار داشت: هم اکنون در زمینه حمل و نقل گندم کشاورزان با کمبود ماشین آلات روبه‌رو هستیم که با پیگیری‌های انجام شده بزودی 10 کامیون به تعداد ماشین آلات مورد نیاز اضافه می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار