دکتر غلامعباس سبز: اعضای بدن این خانم که از ایل بزرگ زنگوا و جلیل خیرآباد و ساکن روستای دم مهد شهرستان کهگیلویه بود و بر اثر سانحه ای دچار خونریزی مغزی و به دنبال آن مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند زندگی تازه ای بخشید.
کد خبر: ۴۳۲۸۲۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۲ 30 May 2017
سرپرست معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از هشتمین اهدای عضو بیمار مرگ مغزی در سال جاری در استان کهگیلویه و بویراحمد خبر داد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ دکتر غلامعباس سبز افزود: اهدای دو کلیه، کبد و قرنیه های خانم 44 ساله، از ایل بزرگ زنگوا و جلیل خیرآباد و ساکن روستای دم مهد شهرستان کهگیلویه که بر اثر سانحه ای دچار خونریزی مغزی و به دنبال آن مرگ مغزی شده بود، به بیماران نیازمند زندگی تازه ای بخشید.

اهدای اعضای زن 44 ساله کهگیلویه و بویراحمدی به نیازمندان + جزئیات

وی خاطر نشان کرد: پس از اظهار رضایت خانواده مرحومه "خدیجه فرهنگی"، تیم جراحی پیوند اعضای شیراز در بیمارستان شهید بهشتی یاسوج حضور یافته و اعضای نام برده را پس از خارج کردن از بدن بیمار، به بیمارستان نمازی شیراز انتقال و به بیماران نیازمند به این اعضای حیاتی پیوند داده شد.

دکتر سبز در پایان ضمن ارج نهادن به این اقدام خداپسندانه از خداوند منان برای آن مرحومه طلب مغفرت و برای خانواده ایشان صبر و شکیبایی مسئلت نمود.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
Satar
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۱
قربونت برم مادرم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار