سید محمد موحد نوشت :ماه ضيافت الهي رسيد و همزمان با حلاوت اين روزها و شب هاي معنوي خاطره اي تلخ را در اذهانمان زنده ميكند .
کد خبر: ۴۳۲۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵ 30 May 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید محمد موحد ، چهره ی سیاسی استان ، با انتشار یادداشتی از عدم برگزاری مراسمی همانند مراسمات مرسوم در استان به عنوان مراسم سالگرد برای فرزند درگذشته خود خبر داد.

سید محمد موحد نوشت :ماه ضيافت الهي رسيد و همزمان با حلاوت اين روزها و شب هاي معنوي خاطره اي تلخ را در اذهانمان زنده ميكند . يكسال از عروج فرزند برومند و نورچشمم سيد رضا موحد گذشت و ما همچنان مديون مردمي هستيم كه در طول يكسال گذشته با ما همدردي نمودند که اگر نبود الطاف بی شائبه آنان بدون شک تحمل این داغ سنگین برایمان مقدور نبود .
در ادامه ی این یادداشت آمده است : از آنجا كه بسياري از دوستان و عزيزان و آشنايان با لطف مضاعف ، پيگير برگزاري مراسمات مرسوم سالگرد آن عزيز سفر كرده هستند به اطلاع ميرساند ضمن تشكر و قدرداني از همه سروران بزرگوار ، مراسمي تحت عنوان سالگرد و امثال آن برگزار نخواهد شد و با توجه به سفارش دين مبين اسلام و آموزه های دینی ، هزينه هاي پيش بيني شده آن در اختيار يكي از نهادهاي حمايتي قرار خواهد گرفت .
اللهم اغفر للمومنين و المومنات .... با تقديم احترام سيد محمد موحد
لازم به توضیح است ، سید رضا موحد ، فرزند سید محمد موحد در خرداد ماه سال گذشته و طی حادثه ی رانندگی فوت نمود . (اینجا)
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
درود برسید بزگوار وعزیز
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۴۳ - ۱۳۹۶/۰۳/۰۹
روحش شاد و قرین رحمت الهی،،،،
درود بر روحانی ارزشمند سید محمد موحد بااین کار ارزشمندشون
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار