مسئول روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج : تیراندازی به بیمارستان امام سجاد(ع) صحت ندارد، بلکه این ماجرا مربوط به تعقیب و گریز پلیس در خیابان جلوی بیمارستان بود.
کد خبر: ۴۴۸۲۵۶
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 25 June 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز خبری در شبکه های اجتماعی منتشر شد که بر اساس آن ، در بیمارستان امام سجاد یاسوج تیراندازی اتفاق افتاده است .اما واقعیت ماجرای آنگونه که در فضای مجازی منتشر شده بود نیست و بر اساس گفته مسئولین تیراندازی در این بیمارستان نبوده است.
مسئول روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج با بیان اینکه تیراندازی به بیمارستان امام سجاد(ع) صحت ندارد، گفت: این ماجرا مربوط به تعقیب و گریز پلیس در خیابان جلوی بیمارستان بود.
حمیدرضا صفایی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در یاسوج با بیان اینکه ماجرای تیراندازی در جلوی بیمارستان امام سجاد(ع) ربطی به این بیمارستان ندارد، اظهار داشت: این ماجرا مربوط به تعقیب و گریز نیروی انتظامی و یک متهم بود.

مسئول روابط عمومی بیمارستان امام سجاد(ع) یاسوج افزود: پس از اینکه ماشین متهمین جلوی بیمارستان امام سجاد توقف کرده و قصد پیاده شدن داشتند، از سوی ماشین تعقیب کننده به سوی فرد یا افراد متهم تیراندازی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار