رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه گفت: ۲۴ درصد از واحدهای شهرک های صنعتی در بیستون و فرامان راکد و در شهرک صنعتی فرامان از 148 واحد 100 واحد فعال و در شهرک صنعتی بیستون نیز از 59 واحد صنعتی، 50 واحد فعال است
کد خبر: ۴۵۱۱۱۸
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۶ 01 July 2017
به گزارش خبرنگارخبرگزاری تابناک ، نعمت‌الله حقیقی امروز  در نشست خبری در کرمانشاه اظهار داشت: ۱۲۰ طرح صنعتی در استان کرمانشاه با سرمایه گذاری ۱۰۰۰ میلیارد  ریال و اشتغالزایی مستقیم ۳۵۰۰ نفر به بهره برداری می رسد.

وی  نشان کرد: در حال حاضر  ۱۰ هزار واحد راکد و نیمه فعال در کشور  داریم که در استان کرمانشاه بیش از ۵۰۰ واحد با شرایط راکد و نیمه فعال هستند که پس از آمایش در حال حاضر تعداد ۲۵۰ واحد زیر ظرفیت کار می کند.

حقیقی  تصریح  کرد:در سطح کشور ۵۰۰۰ واحد صنعتی داریم که از لحاظ  ماشین آلات  صنعتی دچار مشکل هستند و اینها شناسایی شده اند، و در استان کرمانشاه نیز روند  انجام و ۷۴ مورد شناسایی شده اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه ابرازداشت: امسال ۳۵ طرح صنایع معدنی در استان با ۳۰ میلیارد سرمایه گذاری را برای بهره برداری هدف گذاری کرده ایم که امسال بحث ظرفیت معادن مشخص می شود.
حقیقی اظهار داشت:گیرهای ما در بحث سرمایه گذاری مردم اند، باید فرهنگ اشتغال و کارآفرینی را در کرمانشاه نهادینه کنیم و راه برون رفت از مشکلات هم دولت نیست خانه صنعت معدن استان است مردم حرف اینها را قبول دارند.


وی  افزود:در خصوص پروژه اسید سیتریک در استان کرمانشاه مشکل اصلی این پروژه بحث اقتصادی بودن آن است، "شستا" تامین منتبع مالی این پروژه را پذیرفته است و در گذشته  این تصور وجود داشت که کارخانه اسید سیتریک توجیه اقتصادی ندارد، اما مشخص شد مواد اولیه در زمان نامناسب و با قیمت نامناسب تهیه شده است.

به گفته این مسئول: اگر بتوان در زمان مناسب شکر را با قیمت مناسب تهیه کرد، مشکل این واحد حل می‌شود.

حقیقی گفت: با توجه به اینکه ما در منطقه کردستان، ایلام، لرستان و حتی عراق یک بازار مبل متمرکز نداریم در صد  ایجاد نمایشگاه و بازار مبل در یکی از شهرک‌های صنعتی کرمانشاه  هستیم تا بازار را در این منطقه بدست بگیریم وبا  ایجاد این بازار می‌توان شاهد اشتغالزایی قابل توجهی در استان بود.






اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار