هرمز نوروزی فرد در گفتگو با تابناک:
رئیس هیئت ناشنوایان استان با اشاره به اراده قشر ناشنوا و تاثیر گذاری آنان در جامعه گفت: ناشنوایان افرادی با هوش و با اراده هستند که خدمت به این افراد مقدس اما سخت است.
کد خبر: ۴۵۱۴۰۰
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۰ 02 July 2017
 هرمز نوروزی فرد امروز در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک از کرمانشاه، اظهارداشت: ناشنوایان  در هجده رشته ی  مختلف ورزشی در حال فعالیت هستند که در رشته های رزمی در رده های برتر قرار دارند.

‌وی با بیان اینکه آموزش و پرورش استثنایی  می تواند به کشف و‌جذب دانش آموزان ناشنوا  کمک کند، افزود: استعدادهای ناشناخته ای بین دانش آموزان مشغول به تحصیل در مدارس استثنایی هستند، که در صورت شناسایی در رشته های مختلف ورزشی، هنری و... موفق ظاهر می شوند.
 
رئیس هیئت ناشنوایان استان کرمانشاه ادامه داد: لازم  است  سالنهای ورزشی  با حمایت هیئت  در راستای فعالیت ورزشی ناشنوایان، اختصاص یابد. 

 وی تصریح کرد:  در جهت شناسایی استعدادهای ناشنوایان تعامل با دستگاههای اجرایی لازم بوده که  برگزاری همایش ،  توجه به رشته های همگانی و اختصاص دادن ساعت هایی برای فعالیت های ورزشی موجب ارتقای وضعیت آنان می شود.

 نوروزی فرد توجه به امور رفاهی و معیشتی ناشنوایان قهرمان در رشته های مختلف ورزشی را ضروری دانست و گفت: حامیان ورزش ناشنوایان نه تنها باید  به بعد مادی آنان توجه داشته باشند بلکه حمایت معنوی از ناشنوایان در زمان برگزاری مسابقات امری ضروری است.
گفتگو از حدیث جمشیدی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار