مدیرکل حفاظت محیط زیست استان به جریمه حقوقی شکار هر یک راس کل و بز اشاره کردو گفت : برای شکار یک راس بز یا کل 100 میلیون ریالی جریمه حقوقی مشخص شده که باید به حساب خزانه واریز گردد.
کد خبر: ۴۵۲۴۷۱
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۸ 03 July 2017
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبر گفت: باصدور رای نهایی وقطعی مراجع قضایی متخلف شکار یک راس بزغاله وحشی به 8 ماه حبس تعزیری مصادره اسلحه و 20 میلیون ریال جزای نقدی محکوم شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد , سید اسدالله هاشمی  با اعلام این خبر در دوازدهمین روز از تیر ماه 96 گفت : یک قبضه اسلحه برنوی پنج تیر گلندگدنی متخلف شکار یک راس بزغاله وحشی با صدور حکم قطعی مراجع قضایی استان به نفع دولت ( وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ) مصادره شد.
هاشمی در ادامه به سایر مجازات مشخص شده برای این متخلف که برخلاف قانون و مقرارات محیط زیست در منطقه حفاظت شده اقدام به شکار کرده بودند اشاره کرد و گفت : 8 ماه حبس تعزیری 20 میلیون ریال جزای نقدی محکومیت کیفری متخلف است.
وی درادامه به جریمه حقوقی شکار هر یک راس کل و بز اشاره کردو گفت : برای شکار یک راس بز یا کل 100 میلیون ریالی جریمه حقوقی مشخص شده که باید به حساب خزانه واریز گردد.
این مقام مسئول در پایان ضمن تشکر از ریاست شعبه 104 دادگاه کیفری دو استان گفت: این رای با اعتراض تجدیدنظر خواهی متهم به دادگاه تجدید نظر استان ارسال شده بود که با نظر مساعد مستشاران محترم دادگاه تجدید نظر استان تائید و قطعی شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار