مدیرآموزش وپرورش شهرستان بویراحمد : این طرح در 10 آموزشگاه (6 متوسطه اول ودوم و4 ابتدایی )با شرکت 650 دانش آموزدر شهرستان بویر احمد به مدت یک ماه برگزار می شود
کد خبر: ۴۵۷۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۰ 11 July 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، مراسم افتتاحیه طرح هجرت 3 صبح امروز با حضور فرمانده سپاه ناحیه بویر احمد ، معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی آموزش و پرورش استان ،مدیر و معاونین پرورشی و پشتیبانی اموزش وپرورش شهرستان بویر احمد ، فرمانده سپاه ناحیه یاسوج ،فرمانده بسیج دانش اموزی شهرستان بویر احمد و جمعی از بسیجیان سازندگی شهرستان بویر احمد در درهنرستان شهید چمران یاسوج برگزارشد.
مدیرآموزش وپرورش شهرستان ضمن خوش آمدگویی به حاضران استفاده ازتوان دانش آموزان دراجرای برنامه های آموزش وپرورش تأکیدوآن را یک تجربه مفید و کاری دانست.
سید علی اکبر هاشمی با ذکر این نکته که همراهی و همکاری سپاه وآموزش وپرورش همیشگی و گسترده می باشد افزود : این طرح در 10 آموزشگاه (6 متوسطه اول ودوم و4 ابتدایی )با شرکت 650 دانش آموزدر شهرستان بویر احمد به مدت یک ماه برگزار می شود .
معاون توسعه مدیریت وپشتیبانی آموزش وپرورش استان گفت: امسال در قالب طرح هجرت در مجموع در 50 مدرسه استان عملیات بازسازی، زیباسازی، رنگ آمیزی و تعمیرات میز و نیمکت مدارس انجام خواهد شد .
اردشیر یاری گفت: این طرح با همکاری سپاه ،بسیج و آموزش و پرورش در مدارس اجرا می شود.
سرهنگ مثنوی فرمانده سپاه ناحیه یاسوج هم طرح هجرت 3رافرصت مناسبی برای انجام کارهای فرهنگی ،توجه به زیباسازی مدارس و کار مقدسی دانست و اظهار داشت : دانش آموزان با شرکت در اردوهای جهادی خدمت به دیگران و کار برای رضای خدا را انجام می دهند و فرهنگ تلاش و کار برای رضای خدا را در فصل تابستان باید به دانش آموزان آموزش دهیم درادامه دانش آموزان درمدرسه محل افتتاحیه که یکی مدارس طرح بهسازی می باشد حضوریافته ودرحضورمسئولین به صورت نمادین به بهسازی ورنگ آمیزی مدرسه پرداختند.
سرهنگ مثنوی هدف از این طرح را پر کردن اوقات فراغت دانش آموزان و رفع محرومیت زدایی دانست که هر سال در فصل تابستان در مدارس اجرا می شود.
 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار