سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج : بخش شیمی درمانی اطفال با سه تخت و به صورت شبانه‌روزی در آینده‌ای نزدیک فعالیت خود را آغاز می‌کند.
کد خبر: ۴۶۱۲۱۵
تاریخ انتشار: ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۰ 17 July 2017
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز کهگیلویه وبویراحمد، سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج با اشاره به بروز و شیوع سرطان در کودکان و اطفال، وجود بخش شیمی درمانی اطفال را از موارد بسیار ضروری در استان عنوان کرد و گفت: تنها مرکز شیمی درمانی در استان با ۱۱ تخت در دو نوبت صبح و عصر با سه پزشک در تخصص‌های درمان سرطان، رادیوتراپی و آنکولوژی کودکان و بزرگسالان در این بیمارستان فعال است.
ایرج فتحی افزود: بخش شیمی درمانی اطفال با سه تخت و به صورت شبانه‌روزی در آینده‌ای نزدیک فعالیت خود را آغاز می‌کند.
وی با اشاره به کمبودهای بخش شیمی درمانی بیمارستان شهید رجایی یاسوج گفت: اگر مشکلات و موانع موجود رفع شود، خدمات‌دهی به بیماران با شرایط مطلوب تری انجام می‌شود.
سرپرست بیمارستان شهید رجایی یاسوج ادامه داد: برخی بیماران سرطانی استان برای انجام و ادامه درمان مجبور به مراجعه به سایر استان‌ها هستند که هزینه‌های زیادی برای بیماران به همراه دارد.
وی با بیان اینکه بخش شیمی درمانی بزرگسالان در حال حاضر به صورت سرپایی به بیماران خدمت ارائه می‌کند، اضافه کرد: خدمات‌رسانی این بخش در آینده‌ای نزدیک به صورت بستری انجام می‌شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار