مدیر بودجه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این همایش به راهکارها، تکنیک‌ها و استراتژی‌های طراحی شده که منجر به اجرای موفق این طرح در سیستم مالی این دانشگاه شده، اشاره کرد.
کد خبر: ۴۶۴۶۷۴
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۶ - ۲۱:۳۲ 22 July 2017
نماینده دانشگاه علوم پزشکی یاسوج که به دعوت برگزارکنندگان این همایش در جمع مدیران مالی و بودجه دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور سخنرانی می‌کرد، گزارشی را از عملکرد نظام نوین مالی در این دانشگاه ارائه کرد.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی وب‌دا از یاسوج، علیرضا شکیبایی در این همایش که در شهرستان چابهار برگزار شد، دلایل موفقیت‌هاي‌ دانشگاه علوم پزشکی یاسوج را در نظام نوین مالی تشریح کرد.

مدیر بودجه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج در این همایش به راهکارها، تکنیک‌ها و استراتژی‌های طراحی شده که منجر به اجرای موفق این طرح در سیستم مالی این دانشگاه شده، اشاره کرد و گفت: امروز سیستم مالی دنیا از حسابداری نقدی به سمت حسابداری تعهدی رفته که کشور ما نیز نباید از این قافله عقب بماند.

شکیبایی افزود: نظام نوین مالی حدود 60 سال پیش در کشورهای پیشرفته اروپا اجرا شده و کارایی و اثربخشی حسابداری تعهدی ازمون خود را پس داده است.

مدیر بودجه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، یکی از دلایل موفقیت این دانشگاه را در اجرای نظام نوین مالی، اعتقاد و حمایت رئیس این دانشگاه از طرح ذکر شده دانست.

گفتنی است وقت در نظر گرفته شده برای سخنرانی نماینده دانشگاه علوم پزشکی یاسوج 25 دقیقه بود که بنا به درخواست مدیر نظام نوین مالی وزارت بهداشت، زمان این سخنرانی به دو ساعت افزایش پیدا کرد.

در روز اول این همایش کلیپ حماسی استان کهگیلویه و بویراحمد پخش شد که با استقبال پر شور حاضرین مواجه شد.

سخنرانی مدیر بودجه دانشگاه علوم پزشکی یاسوج با توزیع سی دی آموزشی در مورد نظام نوین مالی به شرکت کنندگان به اتمام رسید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار