حرکت جدی ضد رشوه ای گزینه وزارتی کهگیلویه و بویراحمدی
گفتنی است؛ با توجه به صحبت‌های اخیر دکتر تقوی نژاد رییس سازمان امور مالیاتی کشور در برخورد با پدیده شوم رشوه، در حال حاضر ایشان و سازمان متبوعشان و دولت در آزمون دیگری قرار گرفته اند.
کد خبر: ۴۶۵۲۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۵ 23 July 2017
سید کامل تقوی نژاد رئیس سازمان مالیاتی کشور اخیرا اعلام کرده بود که به صورت جدی با پدیده رشوه مقابله خواهد کرد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، بر اساس خبرهای منتشره سه نفر از مدیران ارشد اداره مالیات به اتهام رشوه چند میلیاردی بازداشت شدند.
بنا بر این گزارش ، سه نفر از مدیران ارشد اداره مالیات به اتهام رشوه چند میلیاردی بازداشت شده و در حال حاضر دو نفر از آنها با قرار وثیقه آزاد شدند.

گفتنی است؛ با توجه به صحبت‌های اخیر دکتر تقوی نژاد رییس سازمان امور مالیاتی کشور در برخورد با پدیده شوم رشوه، در حال حاضر ایشان و سازمان متبوعشان و دولت در آزمون دیگری قرار گرفته اند. اصناف و بازاریان سراسر کشور نیز با حساسیت به این موضوع توجه نموده و خواستار روشنگری و برخورد قاطع می‌باشند.

اکو تیتر نوشت : پیشتر تقوی‌نژاد مهمترین برنامه سازمان امور مالیاتی کشور را مبارزه با فرار مالیاتی اعلام کرده و گفته بود: با اصلاح قانون مالیات های مستقیم و همچنین بهره مندی از اطلاعات جامع مالیاتی و دسترسی به اطلاعات هویتی، مالی، پولی و عملکردی مودیان، گام بزرگی در جهت مقابله با فرار مالیاتی در کشور برداشته شده است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید کامل تقوی نژاد ، از نیروهای نخبه کهگیلویه و بویراحمدی است که در لیست گزینه های پیشنهادی برای وزارت امور اقتصاد و دارایی معرفی شده است. (اینجا)
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۲
بابک
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۳ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۷
با سلام. چرا شما در این سایت بدون هیچگونه مدرکی و صرفا براساس شنیدههای نادرشتتان و درحالیکه هیچگونه جرمی اثبات و اعلام توسط مراجع محترم قضایی و مورد تایید مملکت نشده است . منتهی شما زودتر از مراجع محترم و قضایی کشور دست بکار شده اید و تهمت به مدیران زحمتکش نظام مقدس جمهوری اسلامی میزنید.
شما در جایگاهی نیستید که قبل از اثبات جرم ، به مدیران باسواد و دلسوز و زحمتکش سازمان امور مالیاتی تهمت بزنید. کاشکی قدری در مورد کارهای بزرگی که تابحال کرده اند نیز صحبت میکردید.
در کدام اخبار در این زمینه خبری بصورت رسمی اعلام شده توسط روزنامه های کثیرالانتشار محترم و یا صداسیمای محترم ، که شما میگید طبق اخبار منتشر شده!!!!
قضاوت کار دشواریست و نباید شما در مورد دیگران قضاوت نماید و اینکارتان خداپسندانه نیست
مِن الله توفیق
ناشناس
|
United Arab Emirates
|
۲۱:۴۸ - ۱۳۹۷/۱۰/۰۹
برادر عزیز خاوری هم دلسوز نظام بود دست از این چرت و پرت ها بردارید در این نظام به افراد درستکار اجازه ارتقا نمی دهند
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار