آتشپاد غلامرضا رضایی در گفتگو با تابناک :
مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات شهری کرمانشاه گفت: آتش سوزی در انبار نمایندگی روغن موتور خودرو* ترن* در ساعت ۳:۴۵ دقیقه بامداد اتفاق افتاده است که بعلت وجود مواد آتش بطور کامل دچار حریق شده است.
کد خبر: ۴۶۸۸۵۰
تاریخ انتشار: ۰۷ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۱ 29 July 2017
آتشپاد غلامرضا رضایی روز شنبه در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری تابناک با بیان اینکه علت آتش سوزی در دست بررسی است، اظهارداشت: آتش سوزی از ساعت ۳:۴۵ دقیقه بامداد شروع شده و ۱۸ دستگاه خودرو اطفایی، ۲ نیروی آماده نجات و کلیه نیروهای ایستگاهی و ستادی جهت اطفا حریق به محل حادثه اعزام شده اند.

وی در ادامه گفت: بعلت وجود مواد آتشزا در محل، انبار نمایندگی روغن موتور خودرو در جاده ی سنندج،  روبروی بریدگی شهید عسگری (نرسیده به شهرک صنعتی ) کاملا دچار حریق شده که این آتش سوزی، حادثه ی جانی نداشته است.

مدیر عامل سازمان آتشنشانی و خدمات شهری کرمانشاه درپایان خاطر نشان کرد: از همان دقایق اولیه شروع آتش سوزی، نیروهای آتشنشانی در محل حضور یافتندو  اقدام به اطفا حریق کردند که هنوز علت آتش سوزی در دست بررسی است.

 رضایی اظهار داشت:با توجه به این شرایط بیش از 70 نیروی آتشنشان به همراه 20 دستگاه خودروی آتشنشانی به محل اعزام شدند و از نردبان 32 متری در این ماموریت استفاده شد. 


وی افزود:خوشبختانه با همت آتشنشانان جان بر کف این آتش سوزی بعد از چند ساعت به طور کامل مهار و خاموش شد ودر این حادثه خوشبختانه کسی کشته و یا مجروح نشد. 

گفتگو از حدیث جمشیدی
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار