در بازرسی بدنی از سه نفر به هویت های مشخص مقادیری مواد مخدر از جمله تریاک و شیره تریاک و در بازرسی بدنی از شخص دیگری که در حین خرید و فروش بود تعدادی زیادی قرص روانگردان کشف و ضبط کردند.
کد خبر: ۴۷۰۸۴۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۷ 01 August 2017
فرمانده انتظامی شهرستان گچساران گفت: پنج توزیع کننده سابقه دار مواد مخدر درشهرستان گچساران دستگیر شدند.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نقل از روابط عمومی پلیس محمد موسوی در رابطه با این خبر افزود: ماموران کلانتری ۱۲ در برخورد قاطعانه با خرده فروشان مواد مخدر در مناطق جرم خیز حوزه استحفاظی، ضمن گشت زنی مستمر در بازرسی بدنی از سه نفر به هویت های مشخص مقادیری مواد مخدر از جمله تریاک و شیره تریاک و در بازرسی بدنی از شخص دیگری که در حین خرید و فروش بود تعدادی زیادی قرص روانگردان کشف و ضبط کردند.

موسوی اظهار داشت: در عملیات دیگری توسط ماموران پاسگاه انتظامی آرو ضمن اخذ دستور قضایی در بازرسی از منزل شخصی که اقدام به فروش مواد مخدر می کرد، ماموران مقدار ۲۱ گرم هروئین در بسته های کوچک و آماده فروش کشف و ضبط کردند.

وی همچنین تاکید کرد : در خصوص مراتب ذکر شده چهار نفر دستگیر شده که با تشکیل پرونده قضایی همراه با مواد کشف شده توسط عوامل انتظامی دستگیر کننده تحویل مرجع قضایی شدند.

موسوی در پایان با هشدار به قاچاقچیان این بلای خانمان سوز تصریح کرد: با مشارکت مردم شریف شهرستان گچساران در همکاری با پلیس در سامانه ۱۱۰ و هوشیاری کارکنان انتظامی این شهرستان، افیونگران و سوداگران مرگ و مواد مخدر بدانند شهرستان گچساران و بالاخص شهر دوگنبدان، جایگاه ناامنی برای هرگونه فعالیت آنها شده است و تذکر جدی پلیس برای این گونه افراد دست برداشتن از این اعمال پلید است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار