فرماندار سنقرو کلیایی گفت: تقدیم شهدا در حوزه فرهنگی و شهادت مظلومانه محمود صارمی خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران نشان دهنده اهمیت دفاع از آرمانهای نظام اسلامی در خط مقدم جبهه فرهنگی و تقویت کشور در عرصه های داخلی و بین المللی و توسعه ایران اسلامی است.
کد خبر: ۴۷۵۲۰۵
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۸:۱۵ 09 August 2017
به گزارش خبرنگار خبرگزاری تابناک ،یاور محمدی در سالروز گرامیداشت روز خبر نگار و تجلیل از خبرنگاران سنقرو کلیایی، حرفه خبرنگاری را سخت و طاقت فرسا دانست و گفت: داشتن پشتوانه علمی و تجربی و ایمان به خیرو مصلحت جامعه از ویژگیهایی است که باید  درخبرنگاران وجود داشته است.

وی با قدردانی ازتلاش خبرنگاران در عرصه اطلاع رسانی و تاکید بر تقویت توانمندیهای آنها و انتقال کاستی ها با شیوه های اثر گذار و منطقی به خبرنگاران گفت: ازکسانی که انتقاد می کنند انتظارمی روددرمسیرقلم فرسایی همواره انصاف رامدنظرداشته باشند

فرماندار سنقرو کلیایی اتصال کرمانشاه به شبکه ریلی و شکستن رکورد اجرا در عرصه ریل گذاری کشور را کار بزرگ و باارزش در دولت یازدهم دانست و گفت: کوچک شمردن این کار بزرگ در فضای مجازی موجب کم رنگ شدن امیدآفرینی در جامعه می شود.

محمد ی افزود: خوشبختانه امروز فضای مجازی و انتقال اخبارو اطلاعات مثل گذشته نبوده وبا توجه به وجود منابع خبری متعدد، رسانه ها ناچارندهمیشه اخبار واقعی را در اختیار مردم قرار دهند.
از4 نفر از خبرنگاران فعال شهرستان با اهداء لوح تقدیر و هدایایی تقدیر شد.



منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار