در دیدار مقام کشوری از کهگیلویه و بویراحمد عنوان شد
10 درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد تحت حمایت کمیته امداد هستند که این نهاد می توانند با استفاده از این جمعیت منشاء فرهنگ سازی باشد.
کد خبر: ۴۷۹۰۴۲
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۱۱ 16 August 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، ابراهیم باغبانی، مدیر کل تحقیقات، پذیرش و خدمات مددکاری در این دیدار ضمن قدردانی از خدمات مددکاران با تأکید بر لزوم تقویت ویژگی های مثبت مددجویان، گفت: باید ظرفیت ها را آن طور که شایسته است بازگو کرده تا مددجویان به سرعت با شناسایی استعدادهای خود به توانمندی برسند.
وی افزود: کمیته امداد را 4 ستاره خدمت رسان بنا نهادند که امروز در میان ما نیستند اما فرهنگ خدمت کردن را برای دیگران به یادگار گذاشتند.
باغبانی با قرآئت آیه ای از قرآن که" هیچ ملتی تغییر نمی کند مگر این که خودش خواهان تغییر باشد"ادامه داد: کمیته امداد نهادی است که مجموعه آن در تغییر سیاست ها اثر گذار بوده و می تواند نقش بسزایی در تغییر نگاه و بینش افراد داشته باشد.
وی ضمن دیدار با مددکاران و شنیدن مشکلات آنها، بربالا بردن کمیت و کیفیت ارائه خدمات تاکید کرد وگفت، شما با ارائه پیشنهادات کاربردی در اصلاح دستورالعمل ها و آموزش ونظارت و ارزیابی میتوانید در تقویت حوزه تخصصی خود موثر بوده وموفق عمل کنید.
 
 تاثیری که کمیته امداد بر توسعه فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد دارد

فرید محبی، مدیر کل کمیته امداد کهگیلویه و بویر احمد در این دیدار ضمن ارائه عملکردی از حوزه مددکاری،با یادآوری برنامه محوری و اساسی کمیته امداد مرکز در اجرای سیاست پالایش مددجویی، گفت: این برنامه با تمام مشکلاتی که موانعی پیش روی داشت از سال 95 در استان اجرایی شد و طبق سیاست های آن مددجویان تحت حمایت این نهاد در استان به نحو شایسته پالایش شدند.
وی با تأکید برلزوم توجه به شرایط خاص وضریب محرومیت استان در امر پالایش مددجویی، افزود: پالایش مددجویی در استان کهگیلویه و بویر احمد باید با احتیاط وظرافت خاصی انجام شود تا اسیبی متوجه خانواده ها نشود.
محبی با اشاره به اینکه مددکاران و مدیران کمیته امداد در سطح استان در اجرای طرح پالایش مددجویی موفق عمل کرده اند، گفت: در ارتباط با سیاست پالایش ، تحولات و تغییرات زیادی از سوی دفتر مرکزی به استان ها اعلام شده و در این مورد باید همگی با یک برنامه منسجم و طرح سیاست یکسان، پالایش مددجویی را دنبال کنیم .
وی با بیان اینکه افزایش مستمری کمک بسیار خوبی به معیشت مددجویان است ، گفت البته این افزایش تقاضای افراد برای تحت حمایت را زیاد نموده، وباید با اجرای طرح های خوداشتغالی و آموزش های لازم وشیوه اجرای اقتصاد مقاومتی در خانواده ها زمینه توانمندی مددجویان وخروج از پوشش را فراهم نماییم.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار