اینجاست که خودروها برای عبور و مرور بر روی این پل با خطرات متعددی روبرو هستند چرا که اختلاف ارتفاع مکان ورود به پل و خود پل بسیار بالاست و در هنگام ورود به پل و خروج خودروهای روی پل که از روبه روی هم می آیند ، مانع دید می شود ضمن اینکه شیب تند آن باعث ایجاد موقعیتی خطرناک برای خودروها می شود.
کد خبر: ۴۹۵۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۰۸:۲۸ 17 September 2017
پل تاریخی! یاسوج ، اصطلاح طنز تلخی است که برخی رسانه‌ها برای پل سوم بشار که با وعده افتتاح ۷۵ روزه پس از کلنگ زنی شده بود و با گذشت بیش از ۷5۰ روز هنوز هم خبری از افتتاح نیست، به کار برده اند.
اینکه سرانجام افتتاح پل به چه زمانی ختم شود خود موضوعی است که در این زمنیه خبرهای متعددی کار شد و بازدیدهای گاه و بیگاه و ارائه راهکارهای مختلف در جلسات فراوان ، همه را در انتظار اعلام زمان پایان این پروژه گذاشته است.
 
افتتاح پل تاریخی! با زور لودر!/  + تصاویر 
 
اعتراف به اشتباه
استاندار سابق کهگیلویه و بویراحمد در گفتگویی با پذیرش برخی اشتباهات در پروژه پل سوم بشار یاسوج، گفته بود : باید بپذیریم که در این پروژه اشتباهات کارشناسی شکل گرفته است.
سیدموسی‌خادمی گفت: قبول دارم که در پروژه پل سوم یاسوج اشتباهاتی شکل گرفته و نباید برخی نظریات کارشناسان را در این پروژه می‌پذیرفتیم.
وی با اظهار نگرانی خود از روند کنونی در پروژه سوم پل بشار یاسوج، اظهارداشت: روند کنونی در این پروژه برای خود ما هم نگران کننده است.
 
افتتاح پل تاریخی! با زور لودر!/  + تصاویر 

استاندار کهگیلویه و بویراحمد افزود: پیمانکار پروژه در حال فعالیت است اما روند کنونی در پروژه پل سوم بشار یاسوج مورد رضایت ما نبوده و باید فعالیت در پروژه دوچندان شود.
خادمی بابرشمردن برخی مزایای به بهره‌برداری رسیدن پروژه پل سوم بشار یاسوج،تصریح کرد:‌کاهش بارترافیکی در پل قدیمی بشار مهم‌ترین مزیت به بهره‌برداری رسیدن پل سوم است.
از افتتاح غیرقانونی مردمی تا انسداد قانونی مسئولین
اما چند مدتی است که این پروژه را حاشیه ی دیگری در بر گرفته است و آن هم دست به کار شدن برخی افراد برای افتتاح غیر رسمی!این پل است!
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، چند هفته‌ای است که اگر از جاده ساحلی یاسوج عبور کنید با اتفاقی عجیب مواجه می شوید . 
برخی افراد خود سرانه با برداشتن موانع خاکی جلوی پل ، به نوعی آن را افتتاح غیر رسمی نموده اند و اکنون تردد بر روی آن صورت می گیرد. مشکل اینجاست که خودروها برای عبور و مرور بر روی این پل با خطرات متعددی روبرو هستند چرا که اختلاف ارتفاع مکان ورود به پل و خود پل بسیار بالاست و در هنگام ورود به پل و خروج خودروهای روی پل که از روبه روی هم می آیند ، مانع دید می شود ضمن اینکه شیب تند آن باعث ایجاد موقعیتی خطرناک برای خودروها می شود.
 
افتتاح پل تاریخی! با زور لودر!/  + تصاویر 
 
در نقطه دیگری از این پل ، هنوز بخشی از پل رو باز است و تکمیل نشده و به تله ای خطرناک می ماند که هر لحظه امکان گیر افتادن رانندگان ناآشنا در آن بسیار زیاد است ! و باید منتظر اتفاقی ناگوار بود.
خبرنگار تابناک این موضوع را از مدیر کل راه و شهرسازی پیگیری نمود که علی مردانی گفت : متاسفانه این اقدام غیر مسئولانه برخی شهروندان موجب ایجاد مزاحمت هایی زیادی شده است.
وی افزود : مدتی است که برخی افراد خودسرانه با برداشتن موانع خاکی جلوی پل، تردد را در این مسیر آزاد کرده اند و ما هر کاری می کنیم که این پل بسته بماند به نتیجه نمی رسیم.
علیمردانی گفت: ما روزانه اقدام به انسداد مسیر با زدن موانع خاکی می نماییم اما برخی رانندگان لودرهای شخصی که منزل آن ها در طرف دیگر پل است صبح ها هنگام تردد بر روی پل اقدام به بازگشایی و تسطیح موانع می نمایند و البته رانندگان خودروها فکر می کنند که پل افتتاح شده و بر روی آن تردد می نمایند!
مدیرکل راه و شهرسازی در ادامه افزود : متاسفانه این اقدام غیر قانونی صورت می گیرد و هر چه ما تذکر می دهیم و جاده را هم مسدود می نماییم باز هم برخی قانون گریزان کار خود را می کنند ضمن اینکه به نظر می رسد در این خصوص نیاز به اقدام جدی برخی مسیولان دیگر شهر وجود دارد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، به نظر می رسد تاکنون مسئولان شهر از فرماندار گرفته تا مسئولان قضایی و انتظامی ، در این خصوص اطلاع کافی پیدا نکرده اند و یا اینکه این موضوع از نظر آنها خطرناک نبوده و نیازی به اقدام نمی بینند. 
تصاویر تکمیلی
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار