نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس:
نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس با بیان اینکه سرعت بازسازی مدارس فرسوده و قدیمی در یزد افزایش یابد، گفت: مدارس استان یزد به تجهیزات سخت و نرم‌افزاری مجهز شود.
کد خبر: ۴۹۹۷۹
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۵ 20 June 2015
به گزارش تابناک یزد  محمدصالح‌جوکار در بازید از دبستان شهید زرین مقدم یزد که با حضور مسئولان استان برگزار شد، با بیان اینکه اولین وظیفه مسئولان ارشد استان و نظام ایجاد زمینه‌های توسعه و گسترش فرهنگ و علوم مختلف در جامعه به ویژه بین دانش‌آموزان است، اظهار داشت: توجه به وضعیت مدارس به عنوان اصلی‌ترین مراکز تربیتی کودکان بسیار مهم و حائز اهمیت است.

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: دست‌اندرکاران آموزش و پرورش استان باید هرچه سریع‌تر تدابیر لازم را در جهت ساماندهی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری مدارس و کلاس‌های درس اتخاذ کنند.

نماینده مردم یزد و اشکذر در ملجس شورای اسلامی با اشاره به وجود مدارس قدیمی در شهر و استان یزد افزود: برنامه‌ریزی برای اختصاص بودجه لازم به منظور تخریب و ساخت و‌ساز مدارس قدیمی و انتقال دانش‌آموزان به فضاها آموزشی استاندارد از نظر کیفی و کمی عظمی جدی و فراگیر نیاز دارد.

نماینده مردم یزد و اشکذر در مجلس شورای اسلامی در این بازدید در تماس تلفنی با مدیرکل نوسازی مدارس استان یزد، هماهنگی‌های لازم برای کف‌سازی، تأمین تجهیزات سرمایشی، گرمایشی، علمی، آموزشی، رفاهی و بازسازی دبستان زرین مقدم یزد برای سال تحصیلی جدید را انجام داد.

حجت الاسلام عباس زارع رئیس شورای اسلامی شهر یزد هم در حاشیه این بازدید با بیان اینکه حفظ و نگهداری از سرمایه‌های انسانی و علمی استان و کشور از حمایت فضاهای آموزشی و مدارس آغاز می‌شود، اظهار داشت: شورای اسلامی شهر یزد 30 میلیون تومان به منظور ساماندهی، مرمت و تجهیز این دبستان در سال تحصیلی جدید اختصاص می‌دهد.

انتهای پیام/ آ

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار