طی دو پرواز جداگانه به دو مصدوم در دو حادثه رانندگی، توسط اورژانس هوایی یاسوج، امدادرسانی شد.
کد خبر: ۵۰۱۶۴۷
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵ 30 September 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد، امروز با اتفاق افتادن دو حادثه در دو زمان و مکان متفاوت و با توجه به وخامت اوضاع مصدومان ، بالگرد اورژانس یاسوج به پرواز در آمد و خوشبختانه در هر دو حادثه اقدام به موقع توانست جان مصدومان را نجات دهد.
نجات مرد ۵۵ ساله دهدشتی
رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از امداد رسانی اورژانس هوایی یاسوج به مرد 55 ساله دهدشتی در محور یاسوج-سادات خبر داد.
جلال پورانفرد افزود: ساعت 13 و 20 دقیقه امروز (شنبه) در تماسی با مرکز پیام 115 واژگونی وانت نیسان در محور یاسوج به سادات گزارش شد.
وی با بیان اینکه بلافاصله بالگرد هوایی به محل حادثه اعزام شد، تصریح کرد: در این حادثه مرد 55 ساله که دچار ترمای سر و کاهش هوشیاری شده بود، پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی به وسیله اورژانس هوایی به بیمارستان امام خمینی(ره) دهدشت اعزام شد.
پورانفرد در پایان خاطر نشان کرد:خوشبختانه حال مصدوم رضایت بخش اعلام شده است.

دو پرواز اورژانس هوایی برای نجات مصدومان در دو حادثه / امدادرسانی به مرد ۵۵ساله دهدشتی و جوان ۲۶ واژگونی  + تصاویر

نجات راننده حادثه واژگونی خودرو در مارگون
رئیس مرکزحوادث و فوریت های پزشکی کهگیلویه وبویراحمد گفت: اورژانس 115 جوان 26 ساله ای را که بر اثر واژگونی پژو 405 در محور مارگون دچار مصدومیت شده بود نجات داد.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج؛ جلال پورانفرد افزود: مرکز پیام 115 یاسوج ساعت 9 و 9 دقیقه صبح امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آمبولانس پایگاه جاده ای مارگون را به محل حادثه در 25 کیلومتری مارگون اعزام کرد.
وی تصریح کرد: اقدامات پزشکی و درمانی اولیه توسط پرسنل اورژانس انجام، ولی به دلیل مصدومیت شدید راننده و مسیر طولانی تا مراکز درمانی در خواست بالگرد هوایی شد.
پورانفرد ادامه داد: درکمترین زمان ممکن بالگرد اعزام و در محل بیلیخر در منطقه مارگون بالگرد مصدوم را از آمبولانس ۱۱۵تحویل گرفته و جهت ادامه درمان به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل کرد.
وی در پایان یادآور شد: حال مصدوم رضایت بخش اعلام شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار