کد خبر: ۵۰۹۲۴۷
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۹ 15 October 2017
معاون عمرانی استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به پایان یافتن عمر مفید پل بشار محدودیت‌های ترافیکی لازم بر روی این پل اعمال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، پژمان نیک اقبالی ظهر امروز در نشست شورای ترافیک استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به وضعیت نامناسب وانت بارهای سیار دستفروش در سطح شهر یاسوج اظهار داشت: این وانت بارها بدون وجاهت قانونی به راحتی در سطح شهر تردد می‌کنند.

معاون استاندار کهگیلویه وبویراحمد عنوان کرد: برخی از صاحبان این خودروها با استتار و مخدوش کردن پلاک خودروها سعی در فریب نیروهای راهنمایی و رانندگی دارند ولی ماموران باید با گشت بیشتر و دقیق تر با خودروهای متخلف برخورد کنند.

وی خواستار همکاری شهرداری، دستگاه قضا، راهنمایی و رانندگی و حوزه بهداشت برای نظارت بیشتر و برخورد با این وانت بارهای دستفروش در سطح شهر شد.

نیک اقبالی تصریح کرد: تصریح کرد: با توجه به پایان عمر مفید پل اول بشار لازم است که علاوه بر ایمن سازی، شهرداری با کارشناسی مناسب محدودیت تردد با وزن مشخص را با نصب تابلو اعمال کند.

وی با تاکید بر اینکه هرگونه فعالیت در حوزه کارت بانک باید دارای مجوز قانونی باشد گفت: ساماندهی چهارراه حسینیه ثارالله یاسوج نیز در دستور کار قرار بگیرد.

نیک اقبالی تاکید کرد: کیوسک‌های مزاحم در سطح شهر شناسایی و جمع‌آوری شود چرا که تنها موجب افزایش بارترافیکی و سد معبر شده‌اند.

عمر مفید پل اول بشار یاسوج به پایان رسید

کرامت‌الله فرج زاده در این نشست شورای ترافیک کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: دوره تضمین پل اول بشار تمام شده است و تثبیت پل و مقاوم‌سازی سازه و ستون این پل ضروری است.

معاون عمرانی فرماندار بویراحمد با اشاره به مشکلات حوزه شهری مادوان، عنوان کرد: پیاده‌روها در سطح این شهر در تصرف مصالح فروشان هستند و به حقوق شهروندی توجهی نشده است.

وی بیان کرد: کیوسک‌های مزاحم در سطح شهر یاسوج بسیار است که علاوه بر ایجاد سد معبر مشکلاتی در حوزه بافت شهر ایجاد کرده‌اند که ساماندهی آنها نیازمند مشارکت دستگاه‌های متولی است.

فرج زاده گفت: با توجه به اینکه روند افزایش جمعیت در شهر یاسوج سیر صعودی دارد و یک شهر مهاجرپذیر است نیازمند توجه بیش از پیش برای ایجاد و اعمال خدمات شهری است و در این خصوص باید قبل از اجرای هر طرحی نسبت به جانمایی درست آن پیش بینی‌های لازم انجام شود.

معاون عمرانی فرماندار بویراحمد به نقش رسانه‌ها در افزایش فرهنگ ترافیکی در جامعه اشاره کرد و گفت: نقش اصحاب رسانه در انتقال ارزش‌ها و هنجارهای فرهنگ ترافیک بی‌بدیل است.

وی افزود: اهدای اقلام آموزشی و تشویقی کودکان و دانش‌آموزان از قبیل دفتر، برنامه درسی و کتاب نیز جهت تشویق خانواده آنها به اجرای قوانین ترافیکی لازم است.
برچسب ها: پل بشار
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار