تابناک گزارش می دهد؛
کارشناس هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد خبر داد که براساس نقشه های پیش یابی در روزهای ۱۵ و ۱۶ آبان هوای کهگیلویه و بویراحمد بارانی خواهد بود.بهره مند با اشاره به اینکه اختلاف دمای گرم‌ترین و خنک‌ترین نقاط این استان در ۲۴ ساعت گذشته به بیش از ۳۰ درجه سانتی‌گراد رسید گفت: منطقه امامزاده جعفر گرم ترین نقطه این استان گزارش شده است.
کد خبر: ۵۱۵۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۶ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۳ 28 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد،ولی بهره‌مند اظهار داشت: در شبانه روز گذشته حداکثر و حداقل دمای هوای منطقه امامزاده جعفر گرم‌ترین نقطه کهگیلویه و بویراحمد و ۱۲ ۳۷٫۳ درجه سانتی‌گراد و بیشترین و کمترین درجه هوای شهر یاسوج خنک‌ترین منطقه این استان ۷٫۶ و ۲۶٫۵درجه سانتی‌گراد ثبت شده است. 

باران های پاییزی در راه کهگیلویه و بویراحمد
وی بیان کرد: بیشترین و کمترین دمای ایستگاه‌های هواشناسی در شهرهای گرمسیری دوگنبدان ۱۵٫۶ و ۳۵٫۶و دهدشت ۱۲٫۲ و ۳۵٫۲ در جنوب این استان درجه سانتی‌گراد ثبت شده است. 
کارشناس اداره کل هواشناسی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: کمترین و بیشترین دمای هوای شهر سی سخت در این مدت ۱۰ و ۲۴سانتی‌گراد گزارش شده است. 
بهره‌مند گفت:براساس نقشه های پیش یابی در روزهای ۱۵ و ۱۶ آبان هوای کهگیلویه و بویراحمد بارانی خواهد بود.وی وضعیت هوای این استان در ۲۴ ساعت آینده،صاف تا کمی ابری،باغبار رقیق و گاهی وزش باد پیش بینی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار