معاون حقوقی سازمان پدافند غیرعامل کشور در یاسوج
معاون حقوقی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: این درست است که ذخایر گازی کشور بالا است، اما مصرف گاز در کشور ما بیش از نرم جهانی است و باید مدیریت شود.
کد خبر: ۵۱۷۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ آبان ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۳ 31 October 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد صبح امروز همایش و کارگاه آموزشی کارگروه انرژی و آب استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور  مدیران و کارکنان این کارگروه در سالن همایش‌های آموزش و پروروش شهرستان بویراحمد برگزار شد.
تاکید بر مردم یاری، مردم داری و مردم بانی برای تحقق اهداف
معاون حقوقی سازمان پدافند غیرعامل کشور در گفتگو با خبرنگاران، با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری و تاکید بر سبک زندگی ایرانی و اسلامی ابراز داشت: این حوزه به معنای ریاضت کشیدن نیست و باید منابع خدادادی به درستی مصرف شوند و ظرفیت های بالقوه به بالفعل تبدیل شوند.
قمی خاطرنشان کرد: حفاظت از منابع باید در دستور کار قرار بگیرد و باید سرانه مصرف در حوزه آب مدیریت شود.
معاون حقوقی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: این درست است که ذخایر گازی کشور بالا است، اما مصرف گاز در کشور ما بیش از نرم جهانی است و باید مدیریت شود.
وی افزود: در حوزه برق نیز به همین نحو است و اقدامات لازم برای استفاده بهینه از انرژی های مختلف ضروری است.
قمی تصریح کرد: مردم یاری، مردم داری و مردم بانی برای تحقق اهداف مورد تاکید است.
قمی گفت: تهدیدات امروزه به شکل نوین است و باید خودمان را به علم روز و فناوری هایی برای مقابله با تهدیدات مجهز کنیم.
معاون حقوقی سازمان پدافند غیرعامل کشور گفت: پیوند های پدافند غیرعامل و حوزه های زیستی و سلامتی ناگسستنی است.
قمی ابراز داشت: نگاه به حوزه پدافند غیر عامل در حوزه سایبری به نحو فرصت و تهدید مطرح است و باید با شناخت تهدیدات تلاش کرد این موارد به ما آسیب نرسانده و از ظرفیت آن برای توسعه و پیشبرد اهداف پدافند غیرعامل استفاده کرد.
معاون حقوقی سازمان پدافند غیر عامل کشور ابراز داشت: در این استان نیز باید از ظرفیت های مختلف برای رفع تهدیدات حوزه پدافند غیر عامل و توسعه این بخش استفاده کرد.
اجرای مانور در  تصفیه خانه‌های و تاسیسات آب و انرژی استان
سیدعلی لدنی‌نژاد هم در این همایش با اشاره به اهمیت و جایگاه پدافند غیرعامل اظهار کرد: طی سال‌های اخیر تلاش‌های خوبی از سوی  دولت و مسوولان برای تبیین جایگاه پدافند غیرعامل صورت گرفته  است.
رئیس کارگروه پدافند غیرعامل انرژی و آب استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: در کارگروه پدافند غیرعامل نیز برنامه‌های مدونی برای تبدیل پدافند غیرعامل به عوان یک الزام عملیاتی شده است.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه با طراحی و برنامه‌ریزی منسجم برنامه‌های خوبی در راستای  کیفیت و کمیت برنامه های پدافند غیرعامل اندیشیده شده است،  عنوان کرد: برنامه  باید به سمت  نهادیینه شدن توسعه موضوع پدافند غیرعامل باشد.
وی از اجرای مانور در  تصفیه خانه‌های و تاسیسات آب و انرژی استان، بازدید خبرنگاران و گروه‌های مختلف مردمی از تاسیسات آب و انرژی  و برگزاری کارگاه‌های مختلف آموزشی به عنوان بخش از فعالیت‌های کارگروه آب و انرژی در هفته پدافند غیرعامل یاید کرد و گفت:  در طول سال نیز به تناسب برنامه‌های مختلف آموزشی و عملی  در زمینه  پدافند غیرعامل در دستگاه‌های عضو کارگروه آب و انرژی استان برگزار خواهد شد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۱۳
ایکاش به آب هم مثل نفت وگاز وبرق توجه بشه بدون نفت میشه زندگی کرد ولی بدون آب هرگز
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار