جاده یاسوج به اصفهان که چند وقتی است به جاده خون بویراحمد معروف شده است ، باز هم حادثه آفرید و در دو تصادف جداگانه 3 کشته و 3 زخمی بر جای گذاشت .
کد خبر: ۵۲۲۷۸۶
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۹ 12 November 2017
شب گذشته باز هم جاده اصفهان به یاسوج حادثه آفرین شد و در دو تصادف 3 کشته و 3 زخمی برجای گذاشت ، تا همچنان سریال حوادث در این جاده ادامه دار باشد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریتهای پزشکی کهگیلویه و بویراحمد از کشته شدن 3 نفر و مصدومیت 3نفر دیگر در اثر وقوع دو حادثه رانندگی در محور یاسوج - اصفهان خبر داد .

جلال پوران فرد اظهار داشت: در حادثه نخست که ساعت 22 و 10 دقیقه شنبه در تنگ رواق به وقوع پیوست بر اثر واژگونی یک دستگاه پژو پارس یک نفر مجروح شد.

پوران فرد افزود: در حادثه دیگر که ساعت 23 و 5 دقیقه (شنبه ۲۰آبان)درهمان محور و نزدیک دوراهی کریک رخ داد بر اثر برخورد یک دستگاه کامیون با خودروی پراید 3 نفر(یک زن، یک مرد و نوزاد یک ماهه) در دم جان خود را از دست دادند و 2 نفر دیگر مصدوم شدند.

وی گفت: مجروحان این دو حادثه رانندگی با تلاش نیروهای امدادی اورژانس 115 و هلال احمر پس از دریافت اقدامات اولیه درمانی توسط تکنسین های فوریت های پزشکی به بیمارستان شهید بهشتی یاسوج منتقل شدند .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، جاده یاسوج به اصفهان  به عنوان یکی از پرترددترین جاده های استان است که با توجه به حجم سنگین ترافک و استاندارد پایین این جاده همواره با تصادفات پر تعداد مواجه است. ضمن اینکه در این زمینه اتقادات زیادی مطرح بوده است اما کوهستانی بودن عملا اقدام موثر در این زمینه را با محدودیت های فراوانی مواجه کرده است  و به نظر می رسد ایمن و استانداردسازی این جاده نیاز به یک عزم همگانی و ملی دارد.
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار