اختصاصی تابناک؛
دانشجویان جهادگر کهگیلویه و بویراحمدی تنورهای شبانه روزی پخت نان را در شهر یاسوج برای کمک رسانی به زلزله زدگان غرب کشور راه انداختند.
کد خبر: ۵۲۴۶۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۰۱:۵۵ 15 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، بسیج دانشجویی کهگیلویه وبویراحمد و دانشجویان جهادگر دانشگاه های استان با همکاری  سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان مشغول جمع آوری هدایا و کمک های مردمی و دانشجویی برای انتقال به مناطق زلزله زده غرب هستند.
 بسیج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد علاوه بر جمع آوری کمک های مردمی دانشجویی در قالب های مختلف، با همکاری سازمان بسیج سازندگی استان مشغول پخت شبانه روزی نان و تهیه مواد مختلف دیگر از محل کمک های خیرین دانشگاهی و مردمی می باشد.
بسیج دانشجویی ضمن درخواست از دانشجویان نوع دوست و اساتید خیر دانشگاه های استان خواهان تحویل هرچه سریعتر کمک های انسان دوستانه به دفاتر بسیج دانشجویی در دانشگاه ها و یا به سازمان مرکزی در شهداء 5 شهر یاسوج جهت ساماندهی و آماده کردن برای انتقال به مناطق زلزله زده شد.
همچنین این سازمان تاکید کرده است که کاروان کمک های مردمی دانشجویی به زودی و ظرف یک یا دو روز آینده به سمت مناطق زلزله زده حرکت خواهد کرد.


خــــبرنگار سید مصطفی گنجی


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۳۷ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
آفرین
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار