علوانی پا را از این هم فراتر نهاده خواستار سپردن رهبری طبیعت وی و با بیان قوانینی عجیبتر از سخنان قبلی اش ، جرایمی برای مجرمان از نظر خود می پردازد و منتشر می کند.
کد خبر: ۵۲۵۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۴ آبان ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۴ 15 November 2017
تابناک کهگیلویه و بویراحمد، در زمان ثبت نام کاندیداهای ریاست جمهوری شخصی به نام علوانی به یکباره نام کهگیلویه و بویراحمد را در لیست استان های قرار داد که کاندید  ریاست جمهوری دارند !اما لحظاتی بعد وقتی صحبت های وی پخش شد ادعاهای عجیبی  مطرح شد که صحت و سقم آنها نه مورد ارزیابی  قرار گرفت و نه مورد توجه ، بلکه فقط دست به دست می شد و بیشتر به استهزا گرفته می شد . برخی فکر می کردند این یک  خودنمایی یا یک نوع مضحکه کردن انتخابات است اما این موضوع به پایان نرسید و کار به راه اندازی کانال و سایت گراز علوانی کشیده شد و هر روز پیام ها و کلیپ های  منتشر می شد و کار به ادعای رفتن به دفاتر مراجع و مسئولین و حضور در استانداری و کنار مدیران و بیان نظرات خود کشیده شد .
از گراز علوانی چشمه ساز تا سید عباس که زلزله کرمانشاه را پیش بینی کرد!

علوانی پا را از این هم فراتر  نهاده خواستار سپردن رهبری طبیعت به وی و با بیان قوانینی عجیبتر از سخنان قبلی اش ، جرایمی برای مجرمان از نظر خود می پردازد و منتشر می کند.
جدیدترین اقدام علوانی فراتر از محل زندگی خود است و آن هم سرکشی به تمام مناطق و شهرستان های استان و انجام سخنرانی هایی است که هدف آن روشن کردن مردم برای اتفاقات وحشتناکی است که قرار است رخ دهد! 
علوانی ادعا می کند با توجه به پیش بینی های وی و مشکلات قحطی و نابودی بشر که در راه است باید رهبری طبیعت به وی سپرده شود تا هم چشمه های خشک شده را جاری کند و هم نابودگران طبیعت را به سزای کارشان برساند و خود را گراز علوانی چشمه ساز معرفی می کند چرا که وی همه تبلیغ خود را بر حفظ گراز در طبیعت قرار داده است.
پیشگویی علوانی از خشکسالی و قحطی تا سال ۱۴۰۰ و نابودی نسل بشر تا ۱۴۲۰ حکایت دارد ! البته واکنش اکثر افراد به سخنان علوانی نوعی مورد تمسخر قرار دادن است . به نظر می رسد بازار گراز علوانی فعلا داغ است و هر روز برنامه ی جدیدی دارد . چند روزی است که بر کوی و برزن در مناطق گرمسیری سخنرانی اثبات قحطی و نابودی نسل بشر را دارد !!!!!
اما اینگونه موارد به علوانی ما محدود نمی شود ! تابناک به موضوع شخصی به نام سید عباس صولتی اشاره می کند که مدعی پیشگویی زلزله کرمانشاه است و به قول خودش مسئولین را هم آگاه کرده است !   

از گراز علوانی چشمه ساز تا سید عباس که زلزله کرمانشاه را پیش بینی کرد!

ماجرای سید عباس و پیشگویی زلزله کرمانشاه
تابناک نوشت ، رمالی و جادوگری در فوتبال کشورمان به اوج رسیده و مستنداتی در این باره منتشر می شود که حکایت از ریشه های عمیق این مهم دارد، هستند کسانی که مدعی پیش بینی زلزله اخیر در استان کرمانشاه هستند؛ پیش گویانی که اگر ادعاهایشان واکاوی و راستی آزمایی نشود، بعید نیست در آینده، ادعاهای بزرگ تری مطرح کنند.

از جمله این پیشگوها فردی است که در وبلاگش متنی عجیب و قابل تأمل در رابطه با زلزله اخیر نوشته و تأمل در آن شاید برای پی بردن به صحت و سقم ادعاهای او کافی باشد؛ ادعاهایی که بررسی ها نشان می دهد از سابقه طولانی تری برخوردار است و صد البته پشتوانه علمی ندارد.

سید عباس صولتی، نام فردی است که در وبلاگش متنی عجیب در رابطه با زلزله اخیر نوشته است که شاید تأمل در آن برای پی بردن به صحت و سقم ادعاهای او کافی باشد؛ او در مطلبی به تاریخ 18 آبان ماه نوشته است: «هیچ از خودتان سؤال کردید که چرا وقتی آماده باش زلزله و طوفان و سیل می دهم چنین وقایعی رخ می دهند. آماده باش کامل طی بارندگی که کربلاء بوده و مسیر کاروان هایی که به سمت کربلاء در حرکت هستند. آماده باش کامل به نیروها طوفان و زلزله همدیگر را گم کرده اند.»

این متنی است که حالا بر اساس آن، صولتی مدعی است زلزله اخیر را پیش بینی کرده بوده و حتی از آن فراتر، ادعا دارد این پیش بینی مورد توجه مسئولان قرار نگرفته که اگر گرفته بود، از خسارات جانی و مالی این واقعه کاسته می‌شد. ادعایی که برای پیگیری آن با وی به گفت‌وگو نشستیم:

- لطفاً خودتان را معرفی کنید و بفرمایید شما چگونه وقایعی مثل زلزله را پیش بینی می کنید؟

من سید عباس صولتی هستم. زادگاهم چهار محال و بختیاری است. بزرگ شده اهواز و ساکن کنونی شهر مشهد هستم. سی سال است در رابطه با زلزله مطالعه و پژوهش دارم ولی تا کنونی هیچ کس نه مردم و نه نهادهای دولتی و غیره به حرف های من توجه نکرده اند.

-چگونه زلزله را پیش بینی می کنید؟

روش کار من تماماً علمی است و به گونه ای پیش بینی می کنم که یک بچه ابتدایی تا دکترا می توانند آن را متوجه شوند.

-این دانش از کجا آمده است؟

از گراز علوانی چشمه ساز تا سید عباس که زلزله کرمانشاه را پیش بینی کرد! + تصاویر

معجزه خداست و این دانش به صورت ماورایی به من رسیده است. در دورانی که برخی افراد مثل پرفسور عکاشه پدر زلزله شناسی کشور و دکتر زارع رئیس مرکز زلزله نگاری کشور و سایر دانشمندان جهان نمی توانند این مسئله را پیش بینی کنند، خداوند به من علمی عنایت کرده است که من قادر به این مهم هستم.

-این عنایتی که شما از آن سخن می گویید، مخصوص به ایران است یا در همه کشورهای جهان قادر به پیشگویی هستید؟

من قادر به پیش بینی همه زلزله های جهان هستم و تا کنون بسیاری از زلزله های جهانی را از مکزیک گرفته تا هائیتی پیش بینی کرده ام.

-این حرف های که می گویید، نیاز به سند دارد، آیا چنین سندی دارید؟

بله من وبلاگی دارم که در آن به همین زلزله اخیر اشاره شده و من در 8 /8/ 96 در همین وبلاگ به همه آماده باش دادم.

-شما در وبلاگتان نوشته اید مقامات به نامه های شما در این باره توجه نکرده اند، این نامه ها را دارید؟

شماره نامه ها را دارم ولی متنش را به صورت کامل ندارم.

- آیا تصویری از نامه هایتان دارید که سخنانتان را اثبات کند؟

خیر

-شما در وبلاگ نوشتید در ایام اربعین در مسیر پیاده روی زائرین برف و باران خواهد بارید، اما نبارید؟

چرا بارید.

- منظورتان آن بارندگی خفیف و پراکنده است؟

مطمئن باشید در آینده برف و باران خواهد بارید.

-این مسائلی که گفتید و پیش بینی می کنید، به شما الهام می شود؟

بله تمام علوم خداوندی به من داده شده است و من باید با ابزار فوق علمی آنها را کشف کنم.

- این زلزله خیلی بزرگ بود و خسارت های سنگینی داشت. اگر به شما الهام شده بود چرا آن را رسانه ای نکردید که مردم در برابر آن آماده شوند؟ احساس نمی کنید، کم کاری کردید؟

من کم کاری کردم؟ من پیش بینی کردم. کلیپ ساختم و در تلگرام منتشر کردم. به مقامات نامه زدم.

- -نامه ها را می توانید به من بدهید تا منتشر کنم؟

ببینید من آدم معمولی نیستم. به خاطر دانشی که خدا به من داده است همه چیزم از دست دادم حتی زن و بچه ام را از دست دادم و می خواهم جانم را هم از دست بدهم.

- ولی تنها این نامه ها می تواند ثابت کند که پیش بینی کرده اید چراکه متن وبلاگ قابل ویرایش است؟

نامه هایی که من نوشتم برای طوفان و سیل بود و زلزله در آن نبود. وقتی دیدم کسی به من توجه نمی کند، وبلاگ زدم و در فضای مجازی فعالیتم را شروع کردم. شما اگر به وبلاگ من سر بزنید، آنجا این مسئله را پیش بینی کردم.

-خب وبلاگ که قابل ویرایش است و مستند نیست؟

شما می توانید حرفی را که قبلاً زده اید، مستند کنید؟

-بله با سند و مدرک می توانم. مثلا شما باید به من بگویید که بر اساس کدام نامه و با چه شماره نامه ای در چه تاریخی مسئله زلزله کرمانشاه را به اطلاع مسئولان رساندید؟

من به موقعیت مکانی اشاره نکردم فقط گفتم اتفاقی فراتر از تصور رخ خواهد داد.

-همین اتفاق فراتر از تصور را چرا اطلاع رسانی نکردید؟

سال گذشته من با تولیت آستان قدس رضوی صحبت کردم. گفتند نامه بنویس. نامه را نوشتم اما کسی پیگیری نکرد.

-الان می گویید اتفاقی فراتر از تصور را مطرح و پیش بینی کردید. اما در وبلاگ عیناً نوشته اید من زلزله را پیش بینی کردم؟

من از اطلاعات و اسنادی که دارم دور هستم و نمی توانم آنها را به شما ارائه کنم.

آنچه آمد گفت‌وگو با فردی است که مدعی است زلزله اخیر را بر اساس الهام و امداد الهی پیش بینی کرده است. اما وقتی با وی به گفت و گو نشستیم آرام آرام حرف های خود را تغییر داد؛ ادعاهایی که اگر در یک نامه و سند مکتوب هم شده بودند، محلی از اعراب نداشت اما به این اندازه نیز مستند نیستند. ادعاهایی که البته برخی آنها را باور می‌کنند و این سرآغاز داستانی است که می‌بایست مسئولان به آن ورود کرده و برای پایانش برنامه ریزی کنند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۳:۳۵ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۴
شعرمیگی تواگه راست میگی زلزله بعدی راکشف کن
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۳:۱۳ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۹
شعر و ور تو این مملکت تمامی نداره بنظرم
ناشناس
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۲۲:۴۴ - ۱۴۰۱/۱۰/۱۵
اقا برف و زلزله بعدی رو پیش بینی کن
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار