اخــتصــاصـــی تابناک؛
ظهر امروز اولین کاروان کمک های مردمی دانشجویی جمع آوری شده توسط بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد و سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان به مناطق زلزله زده غرب کشور عزام شد.
کد خبر: ۵۲۵۶۸۷
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۵ 16 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت، کاروان بزرگ مردمی دانشجویی کمک به زلزله زدگان استان کرمانشاه امروز ظهر ارسال شد.
این کاروان شامل کمک های انسان دوستانه مردم و دانشجویان استان کهگیلویه و بویراحمد بود که توسط بسیج دانشجویی استان و سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح استان جمع آوری و ساماندهی شده بود. 
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی کهگیلویه و بویراحمد در گفتگو با خبرنگار این پایگاه خبری با بیان اینکه این کمک ها با تلاش شبانه روزی جوانان انقلابی و دانشجویان جهادگر استان و از کمک های مردم و دانشجویان عزیز استان جمع آوری شده بود، اظهار داشت: این عملیات از ابتدای اتفاق دلخراش غرب کشور با همکاری سازمان سازندگی سپاه فتح و بسیج دانشجویی استان شروع شد که امید هست این روند همچنان ادامه داشته باشد و در روزهای آتی کاروان های دیگری نیز به مناطق اعزام شوند.
  مالک انوری پور با اشاره به اینکه این کاروان به شش روستا از مناطق زلزله زده با 1200 نفر سکنه و 332 خانوار ارسال و اعزام می شود، تصریح کرد: اقلام بسته بندی شده در این کاروان شامل بسته های معیشتی، آب معدنی، پتو و متعلقات، نان و خشکبار و بسته های معیشتی خردسالان همچون شیر خشک، پوشک و ... می باشد.
انوری پور با بیان اینکه تیم کارشناسی از بسیج سازندگی سپاه فتح استان در محل زلزله زده و موقعیت مدنظر برای کمک رسانی مستقر شده است افزود: اولین گروه جهادی دانشجویی تخصصی همراه با کاروان به مناطق زلزله زده اعزام شد تا کارهای امدادرسانی و خدمت رسانی را انجام دهند. 
مسئول سازندگی بسیج دانشجویی استان افزود: کارها با توکل بر خداوند در حال انجام است و با همکاری سازمان بسیج سازندگی سپاه فتح و تلاش شبانه روزی دانشجویان جهادگر و جوانان انقلابی به امید خدا خدمت رسانی خوبی را ارائه خواهیم داد. 

 بر اساس گزارش خبرنگار تابناک، کاروان کمک های مردمی دانشجویی همزمان با سایر کاروان های اعزام شده از استان کهگیلویه و بویراحمد که توسط مردم، بخش های مختلف دولتی و خصوصی جمع آوری و تهیه شده بود امروز ظهر با حضور علی محمد احمدی استاندار کهگیلویه وبویراحمد و سایر مسئولین استانی به طرف مناطق زلزله زده غرب کشور اعزام شد.


خـــــبرنگار سید مصطفی گنجی


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار