کد خبر: ۵۲۵۷۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۷ 16 November 2017
محموله و کمک‌های 25 میلیارد ریالی مردم کهگیلویه و بویراحمدی عصر پنجشنبه به منطقه زلزله زده غرب کشور و استان کرمانشاه ارسال شد.
به گزارش ایرنا، استاندار کهگیلویه و بویراحمد در آیین ارسال این کمک‌های مردمی اظهار داشت: این محموله در قالب بیش از 100 دستگاه کامیون به منطقه زلزله زده غرب کشور ارسال شد.
علی محمد احمدی ضمن ابراز همدردی با خانواده‌های دار و زلزله زدگان اظهار داشت: این کمک‌ها شامل چادر، پتو، آب معدنی، کنسرو، البسه، شیرخشک، آرد، لوازم بهداشتی، ترشیجات، حبوبات و سایر اقلام مورد نیاز است.
وی حمایت مجموعه دولت و نیروهای مسلح در کنار کمک های مردمی و بخش خصوصی برای تسکین آلام و درد افراد مصیبت دیده در زلزله اخیر غرب کشور را در روزهای اخیر قابل تحسین دانست.
احمدی گفت: جمع آوری کمک‌های مردمی توسط هلال احمر و سایر نهادهای حمایتی به این مناطق همچنان ادامه دارد.
وی با قدردانی از این حرکت خودجوش مردمی از آنها خواست برای جلوگیری از سوءاستفاده افراد فرصت طلب کمک‌های نقدی و غیرنقدی خود را به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر استان تحویل دهند.
امرالله جهان بین مدیر عامل جمعیت هلال احمر کهگیلویه و بویراحمد نیز با بیان اینکه پایگاه‌های جمع آوری کمک‌های نقدی و غیر نقدی در سراسر استان تا 4 آذر ماه برپا است گفت: مردم می‌توانند کمک‌های نقدی خود را برای کمک به مردم زلزله زده به شماره حساب 99999 واریز کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار