بنا بر این گزارش این چندمین بار است در بلوار بویراحمد بعلت طول زیاد و شیب تند این بلوار بعلت سرعت زیاد و رعایت نکردن سرعت مطمئنه شاهد چنین تصادفاتی بودیم.
کد خبر: ۵۲۶۰۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۸:۴۵ 18 November 2017
شهر یاسوج به علت شیب های تند و غیر استاندارد بودن برخی مسیرهای تردد خودرویی شهر دارای نقاط بسیار خطرناکی است  که هر لحظه احتمال حادثه ای تلخ وجود دارد . جاده ساحلی که به تنهایی قربانی های زیادی گرفته است در راس این مناطق قرار دارد  یکی دیگر از این نقاط  بلوار بویراحمد است که اخیرا تصادفات آن زیادتر شده است.
استانداردبلوار بویراحمد برای چندمین بار حادثه ساز شد و یک نفر را به کام مرگ کشاند. شرایط این بلوار به گونه ای است که هر لحظه  امکان تصادف و حادثه وجود دارد . اینکه آیا شرایط این بلوار قابل تغییر  است یا نه ، موضوعی است که کارشناسان باید در این خصوص برنامه و طرح داشته باشند که با توجه به مدیریت ضعیف و بی برنامه ای که در شهر وجود دارد از طرف مسئولین چندان امیدی برای بهبود وضعیت این بلوار وجود ندارد! اما در خصوص مردم و رانندگان  تنها راه باقی مانده رعایت سرعت و دقت در هنگام تردد از این بلوار است تا کمتر شاهد اتفاقاتی مانند اتفاق شب گذشته باشیم .

بلوار بویراحمد به نقاط مرگ شهر یاسوج تبدیل می شود؟ / حادثه شب گذشته راننده را به کام مرگ کشاند +؛تصاویر

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، این حادثه جمعه شب در بلوار بویراحمد یاسوج رخ داد و علت آن سرعت بالای خودروی سواری ۴۰۵ اعلام شده است.
برخورد شدید این خودرو با کامیون پارک شده در محل و پس از آن پایه های برق در بلوار باعث مرگ راننده و قطع شبکه برق منطقه شد.
پس از عملیات رها سازی راننده خودرو، تلاش برای انجام اقدامات امدادی و احیای وی توسط اورژانس در محل صورت گرفت اما بی نتیجه ماند.
در این حادثه، به پایه های برق موجود در محل تصادف نیز خسارات شدیدی وارد شد.
همچنین وجود ترانس بر روی یکی از پایه ها و آسیب جدی باعث سرازیر شدن روغن به سطح خیابان شده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج هم در گفت و گو با خبرنگار ایسنا گفت : ساعت ۲۳ و ۲۰ جمعه شب یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ در بلوار بویراحمد یاسوج پس از برخورد با بلوار سپس با تیر و ترانس برق، منجر به سقوط تیر برق بر روی یک کامیون شد.
وی بیان کرد: در این حادثه بعلت شدت جراحات وارد تنها سرنشین خودرو ۴۰۵ که راننده بود در دم جان باخت.
مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی یاسوج تصریح کرد: در پی این حادثه برق منطقه قطع و منجر به ترافیک زیاد و بسته شدن این بلوار شد.
رستمی در خصوص علت تصادف اضافه کرد: علت این تصادف از سوی کارشناسان راهنمایی و رانندگی در حال بررسی است.
بنا بر این گزارش این چندمین بار است در بلوار بویراحمد بعلت طول زیاد و شیب تند این بلوار بعلت سرعت زیاد و رعایت نکردن سرعت مطمئنه شاهد چنین تصادفاتی بودیم.
نیمه های آبان ماه هم یک دستگاه خودروی زانتیا در این بلوار واژگون شد . به گفته شاهدان سرعت زیاد و ناتوانی راننده در کنترل خودرو موجب برخورد با بلوار و واژگونی این خودرو شد.
طی یکماه گذشته تاکنون چندین فقره تصادف از جمله برخورد 4 خودرو در این بولوار رخ داده که خوشبختانه خسارت جانی نداشته اند.

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۳
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۷
به جهنم می خواستن یواشتر رانندگی کنن
سینا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۱:۲۰ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
کلماتی که از دهان شما بیرون می آیند ویترین فروشگاه شعور شما هستند
یاس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۰۶ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
هم کسانی که مقررات رارعایت نمی کنندکه علاوه برجان ومال خود دیگران رانیزبه خطرمی اندازندوهم اشخاصی که بجای توصیه های اخلاقی جهت ممانعت ازچنین حوادث دلخراشی،کلمات وجملات ناپسند ورکیک جاری وساری می کنندنیازمند آموزشهای فرهنگی واجتماعی هستند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار