رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دوره هاي آموزشي برای اعضاء و كاركنان تعاوني های این استان خبر داد.
کد خبر: ۵۲۶۷۱۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۰:۵۶ 19 November 2017
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، لهراسب باقری در جمع خبرنگاران با بیان این مطلب، گفت: طبق تفاهم صورت گرفته با تعدادي از آموزشگاه های داراي مجوز از سازمان فني و حرفه اي دوره هاي آموزشي رایگان برای اعضاء تعاونی های استان و کارکنان آنها برگزار می شود .

وی با تاکید بر اهمیت دانش، تخصص، آموزش و ترویج در رونق فعالیت تعاونی ها در اقتصاد، افزود: در همین راستا اتاق تعاون و اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان اقدام به برگزاری دوره های مهارت آموزی خواهند کرد .

رئیس اتاق تعاون کهگیلویه و بوراحمد با بیان اینکه اولویت اتاق تعاون استان تعامل منطقی بین کسب و کار و نخبگان جامعه است، گفت: آموزش تعاونی ها باید از افراد توانمند شروع شود تا عملکرد تعاونی ها هرچه بیشتر اثرگذار باشد.

وی با بیان اینکه تعاونگران و کارکنان تعاونی های استان می توانند به صورت رایگان از این دوره های آموزشی بهره مند شوند، اظهار داشت: در این دوره های آموزشی رشته های صنايع دستي، مالي، حسابداري و قوانين و مقررات تعاون و كار و تامين اجتماعي به علاقه مندان آموزش داده خواهد شد .

باقری تصریح کرد: دوهزار و ۴۷ تعاونی در کهگیلویه و بویراحمد به ثبت رسیده‌ که از این تعداد بیش از یکهزار تعاونی غیرفعال است .

وی با اشاره به نقش مهم تعاونیها در اقتصاد یک منطقه عنوان کرد: با توجه به اینکه تعاونیها در حوزه اقتصاد مردم محور هستند، می توانند فقر و بیکاری را ریشه‌کن کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار