سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همگام با ارتش و سایر نیروهای مسلح از آغازین ساعات وقوع  زلزله در مناطق غربی کشور، وارد میدان کمک رسانی شده بود، هم اکنون نیز با قوت در حال خدمات رسانی در مناطق روستایی و دورافتاده است.
کد خبر: ۵۲۶۷۱۳
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۰ 19 November 2017
به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از دهدشت،سپاه پاسداران انقلاب اسلامی که همگام با ارتش و سایر نیروهای مسلح از آغازین ساعات وقوع  زلزله در مناطق غربی کشور، وارد میدان کمک رسانی شده بود، هم اکنون نیز با قوت در حال خدمات رسانی در مناطق روستایی و دورافتاده است.
در روستاها، به دلیل ضعیف بودن سازه‌های مسکونی مردم، درصد خسارات بسیار بالاست و سپاه برای اینکه بتواند کار آواربرداری را سرعت ببخشد، تاکنون 1000 دستگاه از انواع ماشین آلات خود را برای تسریع در روند این امور، وارد مناطق دورافتاده و زلزله زده کرده است.

بازسازی و امدادرسانی کامل روستاهای زلزله زده به سپاه های استانی سپرده شده است و در این میان سهم بازسازی و امدادرسانی سپاه استان کهگیلویه و بویراحمد ۶ روستا می باشد.
بر پایه این گزارش، اکیپ سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد از دیروز در مناطق زلزله زده کرمانشاه استقرار پیدا کرده است.
نکته جالب و قابل تحسین این اکیپ حضور سرهنگ مثنوی معاون هماهنگ کننده سپاه فتح استان و سرهنگ شهرام مهدوی مطلق مسئول سازمان بسیج دانشجویی استان می باشد.


اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۶/۰۸/۲۸
مخلص سپاه هستیم فداتون شم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار