همراه با تابناک کهگیلویه وبویر احمد
پارک بانوان یاسوج کلنگ زنی شد.به گفته استاندار کهگیلویه وبویراحمد تامین اعتبار این پارک از مازاد درآمدوباپیگیری شورای شهر وشهرداری صورت گرفته است.
کد خبر: ۵۲۶۹۰
تاریخ انتشار: ۰۴ تير ۱۳۹۴ - ۰۰:۱۸ 25 June 2015
تلاش برای تثبیت رژیم جعلی اسرائیل
سردار بوعلی فرمانده سپاه استان کهگیلویه وبویر احمد در جمع کانون مداحان به توطئه های دشمنان ایران وانقلاب اسلامی اشاره ودر خصوص سعی غربی ها جهت ایجاد ناامنی در مرزها وداخل مرزها اعلام نمودند دشمنان جرات نزدیکی به مرزهای ایران را ندارند به همین خاطر با تشکیل وحمایت از گروه های تروریستی به دنبال ایجاد ناامنی هستند.
وی تصریح کرد: اگر آمریکا جرأت حمله کردن به خاک جمهوری اسلامی را داشت هیچ‌گاه به افغانستان، عراق و ... به بهانه مبارزه با تروریسم لشکرکشی نمی‌کرد.
فرمانده سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد بیان کرد: رهبری، مردم، سپاه و بسیج سه محور قدرت در کشور هستند که تلاش دشمنان هم ایجاد تفرقه و نفاق در بین این حلقه‌ها است که انجام کار فرهنگی بهترین راه خنثی کردن توطئه‌های دشمنان است.
لازم به توضیح است که نیروهای مردمی استان کهگیلویه وبویراحمد از شروع جنگ تحمیلی وهمچنین در خصوص مبارزه با گروهک های تروریستی بصورت فعال در صحنه های نبردحضور داشته اند،وبی ریا وبدون از چشمداشتی صحنه هایی ناب از غیرت وشجاعت عشایر را به منصه ظهور رسانده اند.

کلنگ‌زنی پارک بانوان یاسوج
اما در خبری دیگر پارک بانوان یاسوج کلنگ زنی شد.به گفته استاندار کهگیلویه وبویراحمد تامین اعتبار این پارک از مازاد درآمدوباپیگیری شورای شهر وشهرداری صورت گرفته است.
آقای خادمی افزودند تنها فصل اعتباری که رشد را در تخصیص به خود دیده فصل عمرانی می باشد که نشان دهنده اهتمام مسئولین به بهبود سیمای شهر ها می باشد.
بطور کلی آنچه از صحبت های فرماندار قابل برداشت است سعی وتلاش مجموعه تحت مدیریت ایشان جهت زیباسازی سطح شهر و جدیت واولویت داشتن این موضوع می باشد.

بی‌مبالاتی واقدام به سرقت و هدر دادن آب
در خبری دیگر ملاقات مجموعه مدیران آبفای شهری کهگیلویه و بویراحمد با امام جمعه یاسوج می باشد که دراین دیدار آقای لدنی نژاد مدیرعامل آب و فاضلاب شهری کهگیلویه و بویراحمدبه بحرانی شدن 6شهر این استان شامل یاسوج، مادوان، سوق، لنده، لیکک و دهدشت در حوزه منابع آبی اشاره نمود.
وی همچنین بیان کرد:سرقت آب به عنوان یک پدیده نامیمون عاملی در هدر رفت این کالای با ارزش است که می‌طلبد نهادهای فرهنگی و امامان جمعه در راستای آگاهی سازی مردم دراین زمینه هرچه بیشتر ورود پیدا کنند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار