کد خبر: ۵۲۷۷۵۵
تاریخ انتشار: ۳۰ آبان ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۳ 21 November 2017
مدیرکل اوقاف کهگیلویه و بویراحمد به حاشیه های نصب یک عابربانک در مدرسه امام خمینی (ره)دهدشت واکنش نشان داد.

حجت الاسلام جنتی پور مدیرکل اوقاف و امورخیریه استان در گفت و گویی و در پاسخ به سوالی در خصوص حاشیه های نصب یک عابربانک در مدرسه ابتدایی امام خمینی (ره) دهدشت گفت : با توجه به اینکه هیچگونه سابقه ای در اداره کل اوقاف استان و شهرستان ندارد و تا زمانی که ما سند و مدرکی دال بر وقفیت آن در دستمان نباشد نمی توانیم بی جهت ورود کنیم.

مدیرکل اوقاف استان تاکید کرد:اگر کسانی مدعی هستند وقف نامه ای بیارند که واقف صرفا برای فضای آموزشی آن را وقف کرده و در سامانه اطلاعاتی سازمان اوقاف ثبت و ضبط شده و کسی خلاف آن عمل کرد ما پیگیری می کنیم.

وی بیان کرد:تا زمانی که برای ما مسجل نشود نمی توانیم بی جهت در این موضوع ورود کنیم.

جنتی پور در پاسخ به سوالی در خصوص بی توجهی اوقاف به امامزاده رحب(ع)در بخش سرفاریاب روستای گوشه و حاشیه های بوجود آمده در فضای مجازی گفت:بازسازی امامزاده ها از دو راه می باشد یا از محل درآمد خودش یا از اعتبارات ناچیزی که در اختیار ماست.

وی افزود:کل مبلغی که در در بودجه به اوقاف شهرستان چرام اختصاص یافت ۳۰میلیون تومان بود که تازه معلوم نیست همه آن تخصیص پیدا کند و ما با این اعتبار ناچیز و این همه امامزاده و مسجد چکار می توانیم بکنیم.

حجت الاسلام جنتی پور تاکید کرد:به اداره شهرستان توصیه می کنیم که این امامزاده را هر چه در توان دارند و امکانش هست در جهت بازسازی آن کمک کنند.

مدیرکل اوقاف استان در خصوص امامزاده جعلی در کهگیلویه و بویراحمد گفت:تاکنون امامزاده جعلی در استان نداشتیم و نداریم ولی درختانی بود که به عنوان درختان حاجت از آن استفاده می کردند یا کسانی در قالب خواب حرف هایی می زدند که با هماهنگی دستگاه های انتظامی با آنها برخورد و جلوی آنها گرفته شد.

براساس این گزارش,نصب یک عابربانک توسط بانک صادرات در گوشه حیاط مدرسه امام خمینی (ره)دهدشت با هماهنگی آموزش و پرورش کهگیلویه حاشیه زیادی را بوجود آورد.
علی یاریزاده
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
آسمان آبی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۵۷ - ۱۳۹۶/۰۹/۰۳
سلام اتفاقا خیلی خوب شده ،این عابربانک راهگشای خیلی از مشکلات شده،خداخیرش بده هرکی این کار رو کرده،خداخیرش بده ان شاءالله
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار