کد خبر: ۵۲۸۲۹۸
تاریخ انتشار: ۰۱ آذر ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۱ 22 November 2017
معاون مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به مشکل پیش آمده در زمینه انتخاب کد بومی شهرستان بویراحمد، گفت: این موضوع اشتباه سازمان سنجش بوده و ربطی به دانشگاه ندارد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، ثبت نام برای شرکت در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد طی چند روز گذشته آغاز و همچنان ادامه دارد ولی به دلیل اشتباه پیش آمده از سوی سازمان سنجش برخی حرف و حدیت‌ها پیش آمده تا برخی نیز از خدا خواسته از آب گل آلوده ماهی بگیرند.

سازمان سنجش به دلیل عدم آشنایی با تقسیمات جغرافیایی نسبت به انتخاب کد بومی برای شهرستان بویراحمد و یاسوج به طور جداگانه کرده در حالی یاسوج مرکز شهرستان بویراحمد است و همین که برخی از متقاضیان حضور در آزمون استخدامی دانشگاه علوم پزشکی (بیمارستان بزرگ یاسوج) نسبت به انتخاب گزینه بومی شهرستان بویراحمد اقدام می‌کنند با مشکل روبه‌رو شوند.

شاهرخ حبیبی در این زمینه به خبرنگار تسنیم گفت: این آگهی و آزمون از سوی سازمان سنجش منتشر و برگزار میشود و مشکل پیش آمده هیچ ربطی به دانشگاه علوم پزشکی ندارد.

وی عنوان کرد: سازمان سنجش به دلیل عدم آگاهی برای یاسوج و شهرستان بویراحمد هر دو کد بومی لحاظ کرده در حالی یاسوج مرکز شهرستان بویراحمد بوده و البته متقاضیان استخدام در بیمارستان شهید جلیل یاسوج می‌توانند کد 5191 گزینه بومی یاسوج را انتخاب کنند.

حبیبی با تاکید بر اینکه افرادی که مشکل دارند می‌توانند نسبت به ویرایش ثبت نام در مدت باقی مانده اقدام کنند، افزود: در صورتی نتوانستند با وزارت بهداشت رایزنی شده که بعد از آزمون، بومی‌های یاسوج مدارک لازم را ارائه کنند.

معاون مدیر منابع انسانی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد هجمههای انجام شده به این دانشگاه را بی انصافی دانست و گفت: 229 نیروی جدید به محض راه اندازی بیمارستان یاسوج مشغول بکار می‌شوند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار