کد خبر: ۵۲۸۶۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۶ - ۱۹:۱۹ 23 November 2017
فرمانده انتظامي شهرستان مرکز استان گفت: با هوشياري ماموران پاسگاه های انتظامی تنگ سرخ و کاکان، سه قاچاقچي مواد مخدر دستگیر و بیش از 58 کیلو گرم ماده مخدر از نوع تریاک و حشیش کشف و ضبط شد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ " علي کرم بازیان " در تشريح اين خبر بيان کرد: ماموران پلیس در پاسگاه های انتظامي تنگ سرخ و کاکان در محور قدیم ياسوج – شيراز طی عملیاتی مشترک، سه خودروی سواری پراید، سمند و پژو 405 که بصورت باندی قصد جابجایی مواد مخدر را داشتند را متوقف کردند.

وي اظهار داشت: اين عوامل با استفاده از تجربيات فني و تخصصي در بررسي از خودروی سمند مقدار 28 کيلو و800گرم ماده مخدر از نوع ترياک و 29 کيلو و700 گرم ماده مخدر حشيش که بطرز بسیار ماهرانه ای در قسمتهای مختلف این خودرو جاسازی شده اي در اين خودرو جاسازي شده بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامي شهرستان بويراحمد گفت: در اين رابطه راننده خودروی سمند دستگیر و دو خودروی دیگر که بعنوان اسکورت این محموله بودند نیز توقیف و رانندگان آن نیز دستگیر و جهت سير مراحل قانوني به مراجع قضایی تحويل داده شدند.

سرهنگ " بازیان" تاکيد کرد: مبارزه با سوداگران مرگ همچنان در دستور كار پلیس قرار دارد و با هرگونه تهيه و توزيع مواد مخدر بشدت برخورد خواهد شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار