احمدی‌مطلق : دو فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند که در این راستا جمعا به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.
کد خبر: ۵۳۷۵۳۷
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۹ 12 December 2017
رئیس دامپزشکی چرام گفت: دو قصاب متخلف چرامی که خارج از کشتارگاه اقدام به ذبح دام کرده بودند به جریمه نقدی محکوم شدند.

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل دامپزشکی استان، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان چرام گفت: دو قصاب متخلف که خارج از کشتارگاه اقدام به ذبح دام کرده بودند به جریمه نقدی محکوم شدند.

وی افزود: با توجه به احتمال شیوع بخش عمده‌ای از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از طریق ذبح دام در اماکن عمومی ،دو فرد متخلف پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند که در این راستا جمعا به پرداخت 10 میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

امیرعلی احمدی‌مطلق خاطرنشان کرد: با توجه به وظیفه قانونی و ذاتی دامپزشکی در تضمین سلامت ، بهداشت و کیفیت مواد غذایی با منشاء پروتئین حیوانی تمامی فرآورده‌های خام دامی از تولید، توزیع، نگهداری و عرضه توسط کارشناسان واحد نظارت بر بهداشت عمومی اداره دامپزشکی چرام مورد بازدید و نظارت بهداشتی قرار می‌گیرند.

وی افزود: با توجه به حجم بالای مصرف فرآورده‌های خام دامی در سبد غذایی مردم و چرخه بزرگ تولید، توزیع، نگهداری و عرضه مواد غذایی با منشاء پروتئین حیوانی نظارت بهداشتی دامپزشکی یک اقدام تخصصی و حیاتی برای حفظ بهداشت، سلامت و کیفیت فرآورده‌های خام دامی بوده و با تضمین سلامت مواد غذایی باعث جلوگیری از بروز بسیاری از بیماری‌های مشترک بین انسان و دام از طریق مصرف مواد غذایی آلوده می‌شود.

احمدی‌مطلق ضمن تاکید خرید مواد پروتئینی از مراکز معتبر و تحت نظات دامپزشکی گفت: به جهت تامین و تضمین سلامت مردم با افراد خاطی که بهداشت جامعه را تهدید می‌کنند ، با هماهنگی دستگاه قضائی برخورد قانونی صورت می‌گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار