به تحریریه ی سایت تابناک که در تحلیلی «شاذ»، صحبت نکردن فرماندار در باره ی زلزله ی شهرستانی دیگر را نبود قدرت تصمیم گیری در بحران و عدم درک وضعیت از سوی فرماندار می داند؛ نیز (متعجبانه) خسته نباشید می گویم!
کد خبر: ۵۴۱۹۱۰
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۶ 22 December 2017
در پی درج خبری در تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، در خصوص صحبت های مجری یکی از برنامه های زنده رادیو یاسوج و انعکاس آن در تابناک کهگیلویه و بویراحمد (مرکز زلزله در بهبهان لیکک لرزید ، اقدام عجیب فرماندار بهمئی! ) ، فرماندار بهمئی جوابیه ای به تحریریه تابناک ارسال نمود که مدیریت سایت ضمن تقدیر از پاسخگویی وی عین مطلب ارسالی را منتشر می کند .
با سلام و احترام
با توجه به درج مطلبی در سایت تابناک کهگیلویه(و بویراحمد) با عنوان «اقدام عجیب فرماندار بهمئی»، شایسته است مطابق قانون مطبوعات، جوابیه ی ذیل را عیناً در همان صفحه درج نمایید.
متشکرم
(سنائی) فرماندار بهمئی


پاسخ «سنائی» فرماندار بهمئی به یک مطلب

در پی درج خبری با عنوان «اقدام عجیب فرماندار بهمئی»در سایت تابناک کهگیلویه، مبنی بر عدم مصاحبه ی فرماندار در باره ی زلزله، فرماندار بهمئی در این خصوص توضیحاتی را به شرح ذیل بیان نمود:
زلزله یا آنقدر شدید است که هم انسانها آن را حس می کنند و هم سیستمهای لرزه نگار آن را ثبت می کنند، و یا خفیف است که تنها سیستمها آن را ثبت می کنند.
در یک ماه اخیر مواردی از هر دو نوع زلزله در شهرستان بهمئی داشتیم که به عنوان فرماندار بیش از ده مورد مصاحبه دادم، بعضاً (چهار مصاحبه در یک شب) و گاهاً (ساعت ۳ بامداد).
نه تنها جلسه ی ستاد بحران شهرستان تشکیل شد بلکه خود شخصاً اقدام به تهیه و انتشار گسترده ی بروشورِ اقدامات قبل و حین زلزله در فضای مجازی کردم.
امشب فردی به نام «احمدی» که خود را خبرنگار صدا و سیما معرفی کرده بود، تلفنی خواستند (خیلی فوری) درباره ی زلزله ای صحبت کنم که نه مردم شهرستان آن را حس کردند و نه در سیستمهای لرزه نگار اسمی از شهرستان بهمئی به عنوان محل وقوع این زلزله ثبت شده بود.

پاسخ دادم: «زلزله ای در شهرستان نداشتیم و در حال حاضر (شرایط مصاحبه*) را ندارم»

به عنوان فرماندار، امنیت روانی اهالی شریف شهرستان را، به مصاحبه در باره ی زلزله ی شهرستانهای همجوار ترجیح می دهم و درباره ی نیت و اصرار خبرنگار مزبور بر مصاحبه، و بعداً رسانه ای کردن (عدم مصاحبه) قضاوتی نمیکنم.

به تحریریه ی سایت تابناک که در تحلیلی «شاذ»، صحبت نکردن فرماندار در باره ی زلزله ی شهرستانی دیگر را نبود قدرت تصمیم گیری در بحران و عدم درک وضعیت از سوی فرماندار می داند؛ نیز (متعجبانه) خسته نباشید می گویم!

*توضیح در باره ی شرایط: (مشغول رانندگی بودم و برای پاسخ به تلفن، مجبور به توقف در کنار جاده شدم)
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حکمت اله سنائی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۰/۰۱
با کمال امتنان از سایت وزین تابناک
بابت رعایت اخلاق حرفه ای
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار