مدیرکل تعاون روستایی خوزستان گفت: طبق ارزشیابی‌های به عمل آمده توسط اداره آموزش و توسعه و همچنین نمایندگان وزارت جهاد کشاورزی و کارشناسان خبره تعاونی‌های روستایی، اتحادیه تعاون روستایی خوزستان رتبه اول اتحادیه تعاونی‌های روستایی کشور را از آن خود کرد .
کد خبر: ۵۴۶۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۲ دی ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۹ 02 January 2018

مهدی صیاحی بیان کرد: هر ساله از طریق اداره آموزش و توسعه استان بعد از ارزشیابی‌های به عمل آمده از سایر تعاونی‌های روستایی و کشاورزی خوزستان، هر کدام از تعاونی‌ها موفق به کسب امتیازات بالا شود به دفتر ترویج جهاد کشاورزی و سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران معرفی و دبیرخانه‌ای برای این مهم در جهاد کشاورزی با اعضایی شامل نمایندگان اداره ترویج جهاد کشاورزی، نماینده مدیرعامل سازمان مرکزی تعاون روستایی و تعدادی کارشناس ایجاد می‌شود .

وی ادامه داد: یکی از وظایف این دبیرخانه حضور در تمام استان‌ها و بررسی تعاونی‌های معرفی شده از سوی اداره آموزش و توسعه استان‌ها است، از این رو 120 تعاونی به عنوان تعاونی‌های برتر به دبیرخانه راه یافتند و اتحادیه تعاون روستایی خوزستان به عنوان اتحادیه برتر کشور معرفی شد .

مدیرکل تعاون روستایی خوزستان گفت: دبیرخانه کشوری در موضوعات مختلف تعاونی‌ها را مورد نقد و بررسی قرار می‌دهد که هم اکنون این دبیرخانه تعاونی‌های کشاورزی، تولید، زنان و ... را مورد بررسی قرار داده و در همایشی با عنوان نمونه‌های کشاورزی در سالن همایش‌های صدا و سیما با حضور وزیر جهاد کشاورزی از نمونه‌ها تقدیر به عمل آمد .

صیاحی در پایان اظهار کرد: خوشبختانه اتحادیه تعاون روستایی خوزستان با مدیریت هوشنگ افسردیر موفق شد در سال جاری به عنوان نمونه کشور معرفی و این مهم باعث خوشحالی همه همکاران و تعاونی‌های روستایی خوزستان شده است .

 

منبع: ایسنا

برچسب ها: تعاون روستایی
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار