طی حکم تفتیش از منزل متهم کله یک راس کل شکار شده کشف و ضبط می شود ,که متهم جهت اعمال قانون پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان کهگیلویه معرفی می شود.
کد خبر: ۵۵۲۴۵۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ 15 January 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سال 94 یکی از شهروندان دوستدار محیط زیست با ارائه گزارش به پلیس 110 از رویت کله شکار شده ی یک راس کل وحشی در خانه ای خبر می دهد .
 
بنابر این گزارش و طی حکم تفتیش از منزل متهم  کله یک راس کل شکار شده کشف و ضبط می شود ,که متهم جهت اعمال قانون پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی شهرستان کهگیلویه معرفی می شود.
حال پس از گذشت 18 ماه و با پیگیری های صورت گرفته نهایتا منجر به صدور حکم بر علیه این شکارچی متخلف به عنوان متهم پرونده می شود.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان با اعلام این خبرگفت: سرانجام پس از 18 ماه پیگیری رای قطعی شکارچی متخلف سابقه دار, صادر شد.

سید اسدالله هاشمی مدیرکل حفاظت محیط زیست استان در سومین  روز از آخرین هفته دی ماه 96با اعلام این خبر گفت: پس از 18 ماه تلاش و پیگیری سرانجام متخلف اصلی شکار یک راس کل وحشی شناسایی  و رای محکومیت قطعی آن در مراجع قضایی استان صادر شد.

وی ضمن تشکر ویژه از مراجع قضایی و انتظامی شهرستان کهگیلویه گفت :پس از  صدور رای قضایی اولیه با اعتراض متهم ادامه رسیدگی در مرکز استان انجام می گیرد که هیئت دادگاه , این متم با سابقه شکار مجدد را به یک سال حبس تعزیری و مبلغ  10 میلیون تومان جزای نقدی در حق صندوق دولت محکوم می نماید.

 
 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار