چند روز گذشته یک سرقت و قتل از طلا فروشی در یاسوج به تیتر اول رسانه ها و شبکه های مجازی استان تبدیل شده است و حال خبر از به رگبار بستن یک اداره دولتی در شهرستان کهگیلویه مخابره می شود ! اتفاقی که باعث حیرت و تعجب همگانی شده است .
کد خبر: ۵۵۵۸۸۷
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱ 22 January 2018

ماجراهای عجیب این روزهای کهگیلویه و بویراحمد تمامی ندارد و به نظر می رسد برخی نا امنی ها در مناطق مختلف استان توسط برخی افراد که انگیزه ها هم مشخص نیست نیاز به یک اقدام فوری را دارد چرا که ایجاد نا امنی با هر انگیره ای برای هیچ کس پذیرفته نیست .
سرقت و قتل های چند ماهه ی اخیر استان کمی حساسیت ها را در سطح جامعه بالا برده است . هر چند در زمینه برخورد با مخلان امنیت تذکرات شدیدی هم داده شده است و برخوردها و اقدامات هم خوب به نظر می رسد .
چند روز گذشته یک سرقت و قتل از طلا فروشی در یاسوج به تیتر اول رسانه ها و شبکه های مجازی استان تبدیل شده است و حال خبر از به رگبار بستن یک اداره دولتی در شهرستان کهگیلویه مخابره می شود ! اتفاقی که باعث حیرت و تعجب همگانی شده است .
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، سید علی‌اکبر حسینی ، از حمله مسلحانه افراد ناشناس به اداره دامپزشکی کهگیلویه خبر داد و اظهار داشت: دیشب ساعت 30 دقیقه بامداد این اداره مورد اصابت 13 گلوله از سوی افراد ناشناس قرار گرفت.

رئیس اداره دامپزشکی کهگیلویه تصریح کرد: در همان لحظه نگهبان اداره با بنده تماس گرفت که اداره را به رگبار بستند و بنده هم سریعاً موضوع را به سمع دستگاه قضایی رساندم.

وی ادامه داد: با هماهنگی حوزه قضایی، فوراً نیروی انتظامی در محل حادثه حاضر شد و همه اتفاقات را صورت جلسه نمودند.

حسینی همچنین به فارس گفت : از مجموع 13 گلوله اصابت شده سه گلوله به اتاق نگهبانی، دو گلوله به اتاق مدیر اداره و هفت گلوله به درب اصلی شلیک شده است.

رئیس اداره دامپزشکی کهگیلویه خاطرنشان کرد: طبق گفته نگهبان اداره، افراد خاطی با یک ماشین پژو سفید رنگ این اداره را به رگبار بستند.

وی با بیان اینکه هنوز علت این تیراندازی مشخص نیست، گفت: هفته پیش جلسه ستاد آنفلوانزای مرغی را در شهرستان برگزار کردیم و با توجه به آسیب‌های جدی این بیماری برای جامعه، مصوب شد که مرغ‌فروشی‌های زنده در سطح شهر جمع‌آوری شوند و این اداره طی دو روز گذشته با اخطار کتبی به مرغ‌فروشان زنده یک هفته به آن‌ها مهلت جمع‌آوری داد و متأسفانه بعد از این اخطار، این اداره مورد اصابت گلوله از طرف افراد ناشناس قرار گرفت.

حسینی از شورای تأمین شهرستان به خاطر همکاری و حضور سریع و انجام اقدامات لازم تقدیر و تشکر به عمل آورد.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
برو
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۲۵ - ۱۳۹۶/۱۱/۰۶
آخ تا قیامت هرکی به هرکی شد مملکت
این همه اش از فقر هست
نمی‌خواهم از این خیانت حمایت کرده باشم
اما مسئولین هم بدون فکر به کسانی که دنبال نان حلالند برخورد میکنند
یکی پولداره مغازه کرایه می‌کنه یکی بدبخته نمیتونه مغازه کرایه کند بیاتی پهن می‌کنه در بازار برای لقمه نان حلال ولی شهرداری اموال آنها را میبرد کجا میبرد،چرا میبرد ؟و.....
آخه دزدی بهتره یا کار در بازار
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار