مدیر بهداشت ودرمان لنده خبر داد
تجهیزات پزشکی نوار قلب،اتوگلاو،نبولایزر،ساکشن،فور، الکترولیت ،سنجش مواد مخدر،انکوباکتر،تخت بستری ،،کپسول اکسیژن،مانیتوررنگی در اختیار مرکز لنده و یک مرکز روستای قرار گرفت
کد خبر: ۵۵۶۸۶۹
تاریخ انتشار: ۰۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۵۱ 24 January 2018

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویر احمد: مدیرشبکه بهداشت و درمان لنده در جمع خبرنگاران این شهرستان خبر از خرید تجهیزات پزشکی ،آزمایشگاهی جدید داد .

خانی گفت : درسه ماهه گذشته به منظور ارتقای سلامت شهرستان تجهیزات پزشکی از جمله دستگاه نوارقلب، اتوگلاو ، نبولایزر، سایکش، فور، الکترولیت، سنجش مواد مخدر، انکوباکتر، تخت بستری، کپسول اکسیژن ، به ارزش یک میلیارد و 600میلیون ریال خریداری و در اختیار درمانگاه های شهری و روستایی قرار داده شد. 

بیماری های قلبی عروقی و سرطان عمده عوامل مرگ میر در لنده/ خرید یک میلیاردو ششصد ملیون ریال  تجهیزات پزشکی

 

رئیس شبکه بهداشت ودرمان لنده اظهارکرد: در دهه مبارک فجر نیز یک باب خانه بهداشت روستایی به همت بانک انصار ، بسیج سازندگی سپاه فتح استان در روستای ایدنک احداث میشود .

خانی در نشست با اصحاب رسانه با اشاره به برنامه های هفته ملی سرطان در این شهرستان گفت: با نگاهی کوتاه به عوامل مرگ و میر در جامعه خواهیم دید عوامل مرگ و میر عمدتا حوادث و سوانح جاده ای، بیماری های قلبی و عروقی و سرطان است.

ایشان افزود: در شهرستان لنده عمده مرگ و میر بیماری های قلبی و عروقی و سرطان هستند که سرطان دستگاه گوارشی و سینه شایع ترین علل مرگ میر بوده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار