کد خبر: ۵۶۰۵۹
تاریخ انتشار: ۱۰ تير ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۸ 01 July 2015
سیدعلیرضا موسوی‌امجد در نشست با فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد اظهار داشت: همسو بودن و مکمل بودن بسیاری از سیاست‌ها و برخی اقدامات سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی می‌طلبد تا با برگزاری نشست‌های مختلف و متمادی در بحث آسیب‌های اجتماعی برنامه‌ریزی موثرتری داشته باشیم.
وی از ایجاد  تفاهم نامه‌ای با نیروی انتظامی استان برای جلوگیری از موازی کاری، اتلاف وقت و هدرروی نیروی انسانی در هر دو مجموعه خبر داد و افزود:  به زودی با مشارکت سازمان بهزیستی و نیروی انتظامی با هدف کاهش آسیب‌ها و با انجام تحقیقات بین بخشی به منظور پیش بینی برنامه‌هایی برای کاهش پرونده‌های جرایم تفاهم نامه‌ای برقرار می‌شود که علاوه بر این موارد آموزش مهارت‌های زندگی از طرف سازمان بهزیستی برای کارکنان نیروی انتظامی انجام می‌شود.
مدیرکل بهزیستی استان کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به برخی آسیب‌ها در استان که متولی خاصی ندارند، ابراز کرد: بسیاری از آسیب‌ها در استان ما متولی خاصی نداشته و در بسیاری از موارد تنها سازمان بهزیستی و یا نیروی انتظامی را مسئول می‌دانند.
موسوی‌امجد خاطرنشان کرد: سازمان بهزیستی به تنهایی قادر به کاهش و یا از بین بردن همه معظلات نیست و کار ریشه‌ای و موثر در این زمینه نیازمند همکاری و مشارکت همه جانبه دستگاه‌های اجرایی است.
وی با اشاره به اینکه مهمترین طرح قابل پیگیری سازمان بهزیستی اثر بخشی توانبخشی مبتنی برجامعه  به معنای با کمک جامعه بتوان مشکلات آن بخش  است، افزود: مجموعه مدیران سازمان بهزیستی جهت ارائه خدمات به جامعه هدف از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌کنند.
سردار غلام‌عباس غلام‌زاده رئیس پلیس کهگیلویه و بویراحمد نیز در این نشست گفت: از قدیم رویکرد نیروی انتظامی رویکرد اجتماعی محور  بوده و نیروی انتظامی نیز آمادگی این را دارد که با سازمان بهزیستی به جهت اهداف خیرخواهانه و هدفمند همکاری کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار