سجاد سلیمانی در گفتگو با تابناک:
مدیرعامل سازمان مدیریت و نظارت بر سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه گفت:حدود ۲۵۰ آژانس تاکسی تلفنی تحت پوشش سازمان تاکسیرانی شهرداری کرمانشاه با بیش از ۲ هزار و ۳۰۰ دستگاه خودرو در این آژانس‌ها فعال هستند.
کد خبر: ۵۶۱۸۷۸
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 05 February 2018

سجاد سلیمانی در گفتگو با خبرنگار تابناک افزود:در شهر کرمانشاه گفت:متأسفانه اطلاعات برخی از خودرو‌هایی که در آژانس‌های تاکسی تلفنی به خدمت گرفته شده اند هیچ جایی ثبت نشده است،وخودرو‌های دارای کارت شهری وعلایم، تعیین صلاحیت شده اند و در صورت بروز هرگونه مشکل، قابل پیگری است.

 وی خاطر نشان کرد:به همینمنظور گشت مشترکی متشکل از اداره اماکن، تعزیرات حکومتی، معاونت بازرسی صنعت و معدن و تجارت، پلیس راهور، نیروی انتظامی و سازمان تاکسیرانی با هدف نظارت بر رعایت نرخ مصوب، داشتن پروانه فعالیت، دارا بودن کارت شهری و... تشکیل شده است.

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی کرمانشاه تاکید کرد:شهروندان هرزمان که درخواست سرویسی از آژانس داشتند حتما به این موضوع توجه داشته باشند که خودروی اعزامی برای سرویس، دارای علائم و آرم با خط شطرنجی باشد درغیر اینصورت سوار نشوند چرا که چنین خودرویی از نظر سازمان تاکسیرانی هیچگونه صلاحیت و اعتباری ندارد.

سلیمانی تصریح کرد:رانندگان آژانس‌های تاکسی تلفنی برای جابجایی مسافر‌های درون شهری حتما باید از ماشین‌های آرم دار و تابلودار استفاده نمایند.

 

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار